Feedback
I.D.: 51844913

Lot 1 - Achiziţia de cartuşe de cerneală şi cartuşe de toner: CJA, ISU, CMJ, Lot 2 - Achiziţia de produse de birotică şi papetărie: CJA, ISU, CMJ, Lot 3 - Achiziţia de hârtie pentru imprimantă şi copiatoare: CJA, ISU, CMJ

Data publicarii
23.11.20 Exista 104.362 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
14.12.20
Pretul estimativ:
703.800,00 RON - 954.400,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 24.11.20 Publicat la 10.12.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru are drept scop achizitia de cartuse de toner si cartuse de cerneală pentru Consiliul Judetean Arad (CJA), Inspectoratul Judetean pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Jud. Arad (ISU) şi pentru Centrul Militar Judetean Arad (CMJ) - lot 1, achiziţia de produse de birotica si papetarie pentru Consiliul Judetean Arad (CJA), Inspectoratul Judetean pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Jud.Arad (ISU)...
Acordul-cadru are drept scop achizitia de cartuse de toner si cartuse de cerneală pentru Consiliul Judetean Arad (CJA), Inspectoratul Judetean pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Jud. Arad (ISU) şi pentru Centrul Militar Judetean Arad (CMJ) - lot 1, achiziţia de produse de birotica si papetarie pentru Consiliul Judetean Arad (CJA), Inspectoratul Judetean pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Jud.Arad (ISU) şi pentru Centrul Militar Judetean Arad (CMJ) – lot 2, achizitia de hartie pentru imprimante şi copiatoare pentru Consiliul Judetean Arad (CJA), Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Vasile Goldis" al Judetului Arad (ISU) şi pentru Centrul Militar Judetean Arad - lot 3, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Durata acordului-cadru va fi de 24 de luni de la data semnării. Se vor încheia câte 2 contracte subsecvente pe an. Valoarea estimată totală este de: Valoarea maximă estimata a acordului cadru este de: 954.400,00 lei fără TVA -lot 1: 650.000 lei fără TVA: compusă din valoarea maximă estimată pentru: - CJA: 504.000 lei fără TVA, - ISU: 102.000 lei fără TVA, - CMJ: 44.000 lei fără TVA. -lot 2: 147.200 lei fără TVA compusă din valoarea maximă estimată pentru: - CJA: 99.000 lei fără TVA, - ISU: 40.200 lei fără TVA, - CMJ: 8.000 lei fără TVA. -lot 3: 157.200 lei fără TVA compusă din valoarea maximă estimată pentru: - CJA: 91.200 lei fără TVA, - ISU: 42.000 lei fără TVA, - CMJ: 24.000 lei fără TVA. Valoarea minimă estimată a acordului cadru este de: 703.800, 00 lei fără TVA -lot 1: 477.800 lei fără TVA: compusă din valoarea minimă estimată pentru: - CJA: 364.000 lei fără TVA, - ISU: 79.800 lei fără TVA, - CMJ: 34.000 lei fără TVA. -lot 2: 109.400 lei fără TVA compusă din valoarea minimă estimată pentru: - CJA: 70.800 lei fără TVA, - ISU: 31.800 lei fără TVA, - CMJ: 6.800 lei fără TVA. -lot 3: 116.600 lei fără TVA compusă din valoarea minimă estimată pentru: - CJA: 64.800 lei fără TVA, - ISU: 37.800 lei fără TVA, - CMJ: 14.000 lei fără TVA. Valoarea estimată maximă a celui mai mare contract subsecvent: -lot 1: 217.000 lei fara TVA: CJA – 168.000 lei fără TVA, ISU – 34.000 lei fără TVA, CMJ – 15.000 lei fără TVA. -lot 2: 48.900 lei fara TVA: CJA – 33.000 lei fără TVA, ISU – 13.400 lei fără TVA, CMJ – 2.500 lei fără TVA. -lot 3: 52.400 lei fara TVA: CJA – 30.400 lei fără TVA, ISU – 14.000 lei fără TVA, CMJ – 8.000 lei fără TVA. Valoarea estimată minimă a celui mai mare contract subsecvent: -lot 1: 159.600 lei fara TVA: CJA – 121.000 lei fără TVA, ISU – 26.600 lei fără TVA, CMJ – 12.000 lei fără TVA. -lot 2: 36.600 lei fara TVA: CJA – 23.600 lei fără TVA, ISU – 10.600 lei fără TVA, CMJ – 2.400 lei fără TVA. -lot 3: 38.200 lei fara TVA: CJA – 21.600 lei fără TVA, ISU – 12.600 lei fără TVA, CMJ – 4.000 lei fără TVA. Cantitatea maximă estimată a acordului cadru: -lot 1: 1.212 buc. -lot 2: 95.400 buc. -lot 3: 12.186 topuri. Cantitatea minimă estimată a acordului cadru: -lot 1: 874 buc. -lot 2: 63.600 buc. -lot 3: 8.124 topuri. Cantitatea maximă aferentă unui contract subsecvent, estimat: -lot 1: 525 buc. -lot 2: 31.800 buc. -lot 3: 4.062 topuri. Cantitatea minimă aferentă unui contract subsecvent, estimat: -lot 1: 155 buc. -lot 2: 10.600 buc. -lot 3: 1.354 topuri. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar AC va raspunde in mod clar si complet solicitarilor în a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului de lucrari in conditiile prevederilor art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, modificari ce pot fi realizate ulterior semnarii contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia de cartuse de toner si cartuse de cerneala: lot 1 CJA, lot 2 ISU, lot 3 CMJ, Achizitia de produse de birotica si papetarie: lot 4 CJA, lot 5 ISU, lot 6 CMJ, Achizitia de hartie pentru fotocopiatoare: lot 7 CJA, lot 8 ISU, lot 9 CMJ  
Achizitia de cartuse de toner si cartuse de cerneala: lot 1 CJA, lot 2 ISU, lot 3 CMJ, Achizitia de produse de birotica si papetarie: lot 4 CJA, lot 5 ISU, lot 6 CMJ, Achizitia de hartie pentru fotocopiatoare: lot 7 CJA, lot 8 ISU, lot 9 CMJ 02.05.17
Furnizare de carburant auto lot 1: Consiliul Judetean Arad, lot 2: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta „Vasile Goldis” al Judetului Arad si lot 3: Centrul Militar Judetean Arad 22.09.17
Achizitia de carburant auto lot 1: Consiliul Judetean Arad, Achizitia de carburant auto lot 2: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta „Vasile Goldis” al Judetului Arad si Achizitia de carburant auto lot 3: Centrul Militar Judetean Arad 10.04.17
Achizitia de carburant auto pentru Consiliul Judetean Arad, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta „Vasile Goldis” al Judetului Arad si Centrul Militar Judetean Arad. 18.08.14
Achizitia de carburant auto pentru Consiliul Judetean Arad, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta „Vasile Goldis” al Judetului Arad si Centrul Militar Judetean Arad. 21.11.14
Achizitia de carburant auto pentru Consiliul Judetean Arad, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta „Vasile Goldis” al Judetului Arad si Centrul Militar Judetean Arad.  
Acord cadru: Servicii de întreţinere, reparaţii, reglări, revizii şi inspecţii tehnice periodice (ITP), inclusiv furnizarea pieselor de schimb pentru autovehiculele din parcul auto al Consiliului Judeţean Arad, al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Vasile Goldiş” al judeţului Arad şi al Centrului Militar Judeţean Arad 06.06.19
Lot 1 - Achiziţia de cartuşe de cerneală şi cartuşe de toner: CJA, ISU, CMJ, Lot 2 - Achiziţia de produse de birotică şi papetărie: CJA, ISU, CMJ, Lot 3 - Achiziţia de hârtie pentru imprimantă şi copiatoare: CJA, ISU, CMJ  
Servicii de întretinere, reparatii, reglari, revizii si inspectii tehnice periodice (ITP), inclusiv furnizarea pieselor de schimb pentru autovehiculele din parcul auto al Consiliului Judetean Arad, Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Vasile Goldis” al Judetului Arad si Centrului Militar Judetean Arad 26.05.16