LN 1,2 Intretinere si asistenta tehnica specializata, tip service, pentru sistemele DCS (cazane 2-3-4) si ESD (TA3-TA4) din CTE Sud
Descriere succinta a achizitiei :
- Servicii de asistenta tehnica 24h/24h, on-line si suport telefonic expert ;
- Servicii de mentenanta preventiva (anuala) pentru sistemul Cybersecurity ;
- Servicii de mentenanta preventiva (auditare anuala sisteme DCS (cazane 2-3-4) si ESD (TA3-TA4)), cu em...
LN 1,2 Intretinere si asistenta tehnica specializata, tip service, pentru sistemele DCS (cazane 2-3-4) si ESD (TA3-TA4) din CTE Sud
Descriere succinta a achizitiei :
- Servicii de asistenta tehnica 24h/24h, on-line si suport telefonic expert ;
- Servicii de mentenanta preventiva (anuala) pentru sistemul Cybersecurity ;
- Servicii de mentenanta preventiva (auditare anuala sisteme DCS (cazane 2-3-4) si ESD (TA3-TA4)), cu emitere raport de diagnoza pe fiecare agregat energetic, care sa contina date privind performanta sistemului, recomandari, etc;
- Servicii de asistenta tehnica de urgenta on-site, pentru remedierea neconformitatilor care pot influenta performanta sistemelor DCS, respectiv ESD (neconformitati care nu pot fi rezolvate prin suport service telefonic/internet si care nu sunt vizate de clauzele de garantie de 24 luni de la PIF pentru componentele hardware si/sau software, stabilite prin contractul nr.629/2019, pentru DCS (cazane 2-3-4), respectiv ctr. ROK20LM004/2020, pentru ESD (TA3-TA4)).
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15.
Entitatea contractanta va raspunde solicitarilor formulate de posibilii ofertanti in termenul stabilit anterior - in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.