Feedback
I.D.: 61656313

Livrarea, instalarea și punerea în funcțiune ,, email propriu”

Data publicarii
07.10.21 Exista 756.572 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48223000
Termenul limita pentru depunere:
08.11.21 15:00
Pretul estimativ:
1.290.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează achiziționarea, instalarea și punerea în funcțiune a unui ” email propriu.” Obiectivul prezentei proceduri îl reprezintă livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a unui email propriu Vor fi incluse toate operațiunile de instalare și punere în funcțiune la sediul autoritatii contractante, din strada Ocna Sibiului nr. 46-48, sector 1, București., Orice operator economic interesat a...
Autoritatea contractantă intenţionează achiziționarea, instalarea și punerea în funcțiune a unui ” email propriu.” Obiectivul prezentei proceduri îl reprezintă livrarea, instalarea și punerea în funcțiune a unui email propriu Vor fi incluse toate operațiunile de instalare și punere în funcțiune la sediul autoritatii contractante, din strada Ocna Sibiului nr. 46-48, sector 1, București., Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 10 -a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor., Conform caiet de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Livrarea, instalarea și punerea în funcțiune ,, email propriu”  
Livrarea, instalarea şi punerea în funcţiune ,, email propriu" 08.11.21
Livrare, instalare si punere in functiune Centru de monitorizare 30.08.21
Diverse pachete software pentru reţele  
Diverse pachete software pentru reţele 02.12.20
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împăr?ite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere 22.01.19
Achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui SISTEM COMPUTER-TO-PLATE, concomitent cu preluarea contra-cost de către furnizor a două sisteme computer-to-plate HEIDELBERG TOPSETTER PF 102 existente la sediul Regiei Autonome „Monitorul Oficial”  
Achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui SISTEM COMPUTER-TO-PLATE, concomitent cu preluarea contra-cost de către furnizor a două sisteme computer-to-plate HEIDELBERG TOPSETTER PF 102 existente la sediul Regiei Autonome „Monitorul Oficial” 20.08.18
Achiziţia, montarea, instalarea, punerea în funcţiune şi autorizarea ISCIR a unor cazane pentru încălzire şi furnizare apă caldă menajeră pentru Autobaza STB TITAN (incluiv proiectare şi avizare) Bulevardul Theodor Pallady 64, Bucureşti 03.01.23