Feedback
I.D.: 61569603

Livrarea, instalarea şi punerea în funcţiune ,, email propriu"

Data publicarii
05.10.21 Exista 1.007.397 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48223000-7
Termenul limita pentru depunere:
08.11.21
Pretul estimativ:
1.290.000,00 RON - 1.290.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.10.21 Publicat la 21.10.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui " email propriu." Obiectivul prezentei proceduri îl reprezintă livrarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui email propriu Vor fi incluse toate operaţiunile de instalare şi punere în funcţiune la sediul autoritatii contractante, din strada Ocna Sibiului nr. 46-48, sector 1, Bucureşti. Orice operator economic interesat ar...
Autoritatea contractantă intenţionează achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui " email propriu." Obiectivul prezentei proceduri îl reprezintă livrarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui email propriu Vor fi incluse toate operaţiunile de instalare şi punere în funcţiune la sediul autoritatii contractante, din strada Ocna Sibiului nr. 46-48, sector 1, Bucureşti. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 10 -a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Livrarea, instalarea și punerea în funcțiune ,, email propriu”  
Livrarea, instalarea și punerea în funcțiune ,, email propriu” 08.11.21
Livrare, instalare si punere in functiune Centru de monitorizare 30.08.21
Diverse pachete software pentru reţele  
Diverse pachete software pentru reţele 02.12.20
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împăr?ite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere 22.01.19
Achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui SISTEM COMPUTER-TO-PLATE, concomitent cu preluarea contra-cost de către furnizor a două sisteme computer-to-plate HEIDELBERG TOPSETTER PF 102 existente la sediul Regiei Autonome „Monitorul Oficial”  
Achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui SISTEM COMPUTER-TO-PLATE, concomitent cu preluarea contra-cost de către furnizor a două sisteme computer-to-plate HEIDELBERG TOPSETTER PF 102 existente la sediul Regiei Autonome „Monitorul Oficial” 20.08.18
Achiziţia, montarea, instalarea, punerea în funcţiune şi autorizarea ISCIR a unor cazane pentru încălzire şi furnizare apă caldă menajeră pentru Autobaza STB TITAN (incluiv proiectare şi avizare) Bulevardul Theodor Pallady 64, Bucureşti 03.01.23