Achizitia presupune livrarea de materiale de intretinere curenta a imbracamintii asfaltice.Lot 1 - Materiale de imbracaminti
rutiere (800 tone - mixtura asfaltica BA 16, 112,50 tone - mixtura asfaltica BA 8, 330 tone - mixtura asfaltica BAD 22,4 si
8.655 kg - emulsie bituminoasa);Lot 2 - Materiale de imbracaminti rutiere (800 tone - mixtura asfaltica BA 16, 112,50 tone
- mixtura asfaltica BA 8, 330 tone - ...
Achizitia presupune livrarea de materiale de intretinere curenta a imbracamintii asfaltice.Lot 1 - Materiale de imbracaminti
rutiere (800 tone - mixtura asfaltica BA 16, 112,50 tone - mixtura asfaltica BA 8, 330 tone - mixtura asfaltica BAD 22,4 si
8.655 kg - emulsie bituminoasa);Lot 2 - Materiale de imbracaminti rutiere (800 tone - mixtura asfaltica BA 16, 112,50 tone
- mixtura asfaltica BA 8, 330 tone - mixtura asfaltica BAD 22,4 si 8.655 kg - emulsie bituminoasa).Alte conditii specifice
sunt mentionate in caietul de sarcini.Vor fi încheiate contracte de livrare până la 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii
duratei prin act adițional (a se vedea modelul de contract).Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor de clarificari pana cu 10 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici interesati
vor putea solicita clarificari pana cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Procedura de atribuire a contractului
de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție
publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea
dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.
Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările
ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura
în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în
care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire
la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă
de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. (1), lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările
ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg
că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de
atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra unui asemenea
prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și
întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.