Achizitia presupune livrarea de materiale de intretinere curenta a imbracamintii asfaltice.
Lot 1 - Materiale de imbracaminti rutiere (800 tone - mixtura asfaltica BA 16, 112,50 tone - mixtura asfaltica BA 8, 330 tone - mixtura asfaltica BAD 22,4 si 8.655 kg - emulsie bituminoasa);
Lot 2 - Materiale de imbracaminti rutiere (800 tone - mixtura asfaltica BA 16, 112,50 tone - mixtura asfaltica BA 8, 330 tone - mixtura asfalt...
Achizitia presupune livrarea de materiale de intretinere curenta a imbracamintii asfaltice.
Lot 1 - Materiale de imbracaminti rutiere (800 tone - mixtura asfaltica BA 16, 112,50 tone - mixtura asfaltica BA 8, 330 tone - mixtura asfaltica BAD 22,4 si 8.655 kg - emulsie bituminoasa);
Lot 2 - Materiale de imbracaminti rutiere (800 tone - mixtura asfaltica BA 16, 112,50 tone - mixtura asfaltica BA 8, 330 tone - mixtura asfaltica BAD 22,4 si 8.655 kg - emulsie bituminoasa).
Alte conditii specifice sunt mentionate in caietul de sarcini.
Vor fi încheiate contracte de livrare până la 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii duratei prin act adiţional (a se vedea modelul de contract).
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari pana cu 10 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici interesati vor putea solicita clarificari pana cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. (1), lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.