Se vor încheia două contracte pentru cele două amplasamente, ca fiind două loturi:
Contract pentru: „Livrare cu montaj şi elaborare documentaţie pt. automatizare cu generatoare electrice şi accesorile aferente la Staţia de epurare a oraşului din UAT comuna Joseni” (Lot 1) şi
Contract pentru: „Livrare cu montaj şi elaborare documentaţie pt. automatizare cu generatoare electrice şi accesorile aferente, la Staţia de tratare ...
Se vor încheia două contracte pentru cele două amplasamente, ca fiind două loturi:
Contract pentru: „Livrare cu montaj şi elaborare documentaţie pt. automatizare cu generatoare electrice şi accesorile aferente la Staţia de epurare a oraşului din UAT comuna Joseni” (Lot 1) şi
Contract pentru: „Livrare cu montaj şi elaborare documentaţie pt. automatizare cu generatoare electrice şi accesorile aferente, la Staţia de tratare a apei de la km-ul 7 a municipiului Gheorgheni” (Lot 2).
Contractele conţin: livrarea şi amplasarea agregatelor îmbrăcate, cu accesorile şi echipamentele aferente la faţa locului, cu amenajarea platformelor de amplasare din beton armat cu un şopron deschis, montajul agregatelor şi punerea în funcţiune în sistem automatizat cu sistemul SCADA existent, atât din punct de vedere software cât şi din punct de vedere hardware, astfel ca instalaţia să poate fi urmărită de la distanţă de pe un sistem de monitorizare, respectiv elaborarea documentaţiei tehnice necesare punerii în funcţiune, odată cu obţinerea acordului şi a asistenţei proiectantului pentru sistemul iniţial.
Valoarea totală a achiziţiei estimată fără TVA (pentru cele două contracte) este de 246.487,24 lei, din care:
Valoarea estimată a Lotul nr. 1 este de: 123.798,16 lei,
Valoarea estimată a Lotul nr. 2 este de: 122.689,08 lei.
Conform art. 141 alin (8), din Legea nr. 98/2016, în cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite toate cele două loturi, Municipiul Gheorgheni susţine dreptul de a decide atribuirea contractelor prin reuniunea loturilor şi atribuirea acestora sub un singur contract, către contractant.
Note: *Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare cu nă la 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile sunt transmise in termenul precizat (6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute în maxim 10% din valoare. Valoarea aferentă dicheltuielilor pentru diverse şi neprevăzute poate fi contractată după caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.