Feedback
I.D.: 57277553

Licitatii Viitoare - Contract subsecvent furnizare la Acord cadru nr.16064/05.03.2020 Contract subsecvent furnizare la Acord cadru nr.16081/05.03.2020 (PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE PENTRU ANUL 2021)

Data publicarii
25.05.21 Exista 81.473 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15612100-2
Termenul limita pentru depunere:
31.03.21
Pretul estimativ:
9.110,33 RON
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract subsecvent furnizare la Acord cadru nr.16064/05.03.2020 Contract subsecvent furnizare la Acord cadru nr.16081/05.03.2020 (PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE PENTRU ANUL 2021)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Licitatii Viitoare - Contract subsecvent de prestari servicii nr.1: Servicii de curatenie, intretinere si igienizare spatii apartinand sediilor Consiliului Judetean Constanta - Lot 2 Acord cadru nr. 19002/03.05.2022 (Programul anual al achizitiilor publice) 17.05.22
Licitatii Viitoare - Contract subsecvent de prestari servicii nr.1: Servicii de curatenie, intretinere si igienizare spatii apartinand sediilor Consiliului Judetean Constanta - Lot 1 Acord cadru nr. 19001/03.05.2022 (Programul anual al achizitiilor publice) 17.05.22
Licitatii Viitoare - CONTRACT SUBSECVENT NR. 1 inregistrat cu nr. 23520 din 20.07.2021 LA ACORD - CADRU DE DELEGARE A GESTIUNII PRIN CONCESIUNE A ACTIVITĂŢII DE DEZINSECTIE, DERATIZARE SI DEZINFECTIE Nr 23509/20.07.2021 (PLAN ANUAL DE ACHIZITII ORASUL CERNAVODA 2021- PLAN ANUAL DE ACHIZITII 2021 PROIECT FINANTARE EUROPEANA -INTERREG " HAMANGIA - PRIMA CIVILIZATIE A VECHII EUROPE" COD ROBG-407 - PLAN ANUAL DE ACHIZITII 2020 PROIECT FINANTARE EUROPEANA " DOTAREA AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI ORASENESC CERNAVODA" cod smis 128180 - PLAN ANUAL ACHIZITII 2021 PROIECT POR 2014-2020 CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A ILUMINATULUI PUBLIC IN ORASUL CERNAVODA) 20.07.22
ACORD CADRU 36 LUNI Furnizare "Materiale consumabile pentru sterilizare" - 5 Loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 2.523.375 Lei si maxim 3.759.300Lei, astfel : Lot nr. 1 – Materiale de impachetat tip seturi hartie de sterilizare – valoare minim 935300 Lei / valoare maxima 1.057.680 Lei Lot nr. 2 Materiale de impachetat tip sturi role de sterilizare –valoare minima 1.047.120 Lei / valoare maxima 1.746.360 Lei Lot nr. 3. Materiale pentru impachetat seturile de sterilizare si teste pre procesului de sterilizare – valoare minima 156700 Lei / valoare maxima 320040 Lei Lot nr. 4 Materiale pentru verificarea procesului de sterilizare – valoare minima 136080 Lei / valoarea maxima 209520 Lei Lot nr. 5 Materiale pentru realizarea procesului de sterilizare – valoare minima 248175 Lei / valoare maxima 425700 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Materiale de impachet 11.12.20
ACORD-CADRU 12 luni Furnizare REACTIVI pentru LABORATORUL de ANALIZE din CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE SANATATE NAVODARI – 5 loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 251,859.54 Lei si maxim 475,831.98 Lei, astfel : Lot nr. 1 Pachet reactivi coagulare compatibili cu analizorul ACL ELITE PRO – min 12,902.06 Lei – max 41,968.38 Lei Lot nr. 2 Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul HYCOUNT 5 XL – min. 24,955.00 Lei – max - 66,830.00 Lei Lot nr. 3 Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul BECKMAN COULTER AU480 – min 163,360.00 Lei – max 267,440.00 Lei Lot nr. 4 Pachet reactivi urini compatibili cu analizorul URILYZER 100/500 PRO – min 37155.6 Lei – max 74311.2 Lei Lot nr. 5 Pachet reactici eletroforeza compatibili cu analizorul HELENA SAS 1/ SAS 2 – min 13,486.88 Lei – max 25,282.40 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Pachet reactivi coagulare –valoa 02.11.20
Contract subsecvent nr. 1 la Acord Cadreu nr. Furnizare energie electrică pentru Spitalul Clinic de Recuperare Medicină Fizică şi Balneologie Eforie Nord  
Contract subsecvent de furnizare energie electrica incheiat in baza acordului cadru de furnizare energie electrica nr. 2680/14.05.2018 - PENITENCIARUL POARTA ALBA  
Contract subsecvent de furnizare energie electrica incheiat in baza acordului cadru de furnizare energie electrica nr. 2680/14.05.2018 - APIA CONSTANTA  
Contract subsecvent de furnizare energie electrica incheiat in baza acordului cadru de furnizare energie electrica nr. 2680/14.05.2018 - APIA CONSTANTA  
Contract subsecvent de furnizare energie electrica incheiat in baza acordului cadru de furnizare energie electrica nr. 2680/14.05.2018 - PENITENCIARUL SPITAL POARTA ALBA