Feedback
I.D.: 98440842

Licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale Oftalmologie " - Sub clauza suspensiva

Data publicarii
11.06.24 Exista 101.521 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33122000-1 45259000-7 80320000-3
Termenul limita pentru depunere:
15.07.24
Pretul estimativ:
1.221.391,00 RON - 1.221.391,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1216967.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Centralizator cantitativ valoric.xlsx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale Oftalmologie " - Sub clauza suspensiva: Nr.Lot Denumire Echipament/Lot Cod CPV Cantitate Pret unitar estimat LEI fara TVA 1 ECHIPAMENTE OFTALMOLOGIE 33122000-1 1.1 BIOMICROSCOP 1.00 54,260.00 1.2 APLANOTONOMETRU 1.00 13,000.00 1.3 AUTOKERATOREFRACTOMETRU 1...
Licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale Oftalmologie " - Sub clauza suspensiva: Nr.Lot Denumire Echipament/Lot Cod CPV Cantitate Pret unitar estimat LEI fara TVA 1 ECHIPAMENTE OFTALMOLOGIE 33122000-1 1.1 BIOMICROSCOP 1.00 54,260.00 1.2 APLANOTONOMETRU 1.00 13,000.00 1.3 AUTOKERATOREFRACTOMETRU 1.00 46,000.00 1.4 COMBINA OFTALMICA 1.00 34,500.00 1.5 TRUSA DE LENTILE 1.00 5,750.00 1.6 RAMA DE PROBA 1.00 1,200.00 1.7 PANOU DE OPTOTIPE 1.00 15,500.00 1.8 AUTOREFRACTOMETRU PEDIATRIC PORTABIL 1.00 35,000.00 1.9 OFTALMOSCOP DIRECT 1.00 8,250.00 1.1 RETINOSCOP 1.00 8,790.00 1.11 ICARE 1.00 22,250.00 Total valoare estimata Lot 1 - 244,500.00 2 OFTALMOSCOP INDIRECT 33122000-1 1.00 27,885.00 3 SISTEM LASER CU LASER OFTALMOSCOP INDIRECT 33122000-1 1.00 226,950.00 4 FUNDUS CAMERA CU MODUL DE ANGIOGRAFIE 33122000-1 1.00 722,056.00 NOTA: Cerinţele tehnice definite la nivelul anunţului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producător, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producţie/metoda specifica de fabricaţie/ prestare/execuţie, vor fi înţelese ca fiind însoţite de menţiunea "sau echivalent". Totodată, în vederea respectării principiilor nediscriminării şi tratamentului egal, orice denumire de produs/echipament (din cadrul licitaţiei) care face trimitere la un anumit producător, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producţie/metoda specifica de fabricaţie/ prestare/execuţie, vor fi înţelese ca fiind însoţite de menţiunea "sau echivalent". Procedura sub clauza suspensiva. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. In acest sens ofertantii vor depune o declaratie pe propia raspundere ca sunt de acord cu aceste prevederi, in totalitatea lor."
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de furnizare, instalare, punere in functiune „Echipamente medicale Oftalmologie ” - Sub clauza suspensiva 15.07.24
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale necesare atingerii obiectivelor proiectului COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19"- Cod SMIS 138191I" - SUB CLAUZA SUSPENSIVA 30.10.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune „Echipamente medicale necesare atingerii obiectivelor proiectului COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19”- Cod SMIS 138191I” - SUB CLAUZA SUSPENSIVA  
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI pentru investiţia MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA ŢIBANA, JUDEŢUL IAŞI (Documentaţii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectării, investiţia de bază şi organizarea de şantier) PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY  
"Modernizare drumuri de interes local în comuna Roşcani, judeţul Iaşi" 19.05.23
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI pentru investiţia MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA ŢIBANA, JUDEŢUL IAŞI (Documentaţii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectării, investiţia de bază şi organizarea de şantier) PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY 12.04.23
Achizitie Sistem pontaj , supraveghere centralizat si control acces - Procedura sub clauza suspensiva 15.01.24
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale - Unit ORL" sub CLAUZA SUSPENSIVA 26.10.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale dotare Bloc Operator si Radiologie" sub CLAUZA SUSPENSIVA 23.01.23
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune „Echipamente medicale - Unit ORL” sub CLAUZA SUSPENSIVA