Lemne de foc, inclusiv transportul pentru D.R.D.P. Cluj– Acord cadru 2 ani
Valoarea maxima estimată a acordului cadru pentru 2 ani: 1.999.800,00 lei fara TVA
Valoarea minima Acord cadru : 333.300,00 lei
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a contractelor subsecvente sunt conform anexelor de la Caietul de sarcini.
Se vor incheia contracte subsecvente (min 1 - max 2) pe an/lot in functie de fondurile alocat...
Lemne de foc, inclusiv transportul pentru D.R.D.P. Cluj– Acord cadru 2 ani
Valoarea maxima estimată a acordului cadru pentru 2 ani: 1.999.800,00 lei fara TVA
Valoarea minima Acord cadru : 333.300,00 lei
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si a contractelor subsecvente sunt conform anexelor de la Caietul de sarcini.
Se vor incheia contracte subsecvente (min 1 - max 2) pe an/lot in functie de fondurile alocate.
Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste
modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.
Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în
derularea contractului sunt urmatoarele:
A. Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nu
atrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initial
B. Pretul contractului - Preţul contractului poate fi ajustat prin actualizare in cazul in care au loc modificari legislative sau au fost emise de catre autoritatile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-au fundamentat preturile ofertate, si in alte situatii prevazute de lege.
- Preţul contractului poate fi ajustat prin revizuirea pretului produsului conform clauzelor contractuale – la cererea furnizorului;
C. Modalitati de plata: in cazul unor eventuale modificari legislative;
D. Durata contractului; - in cazul unor modificari legislative si/sau ale procedurilor interne, ce pot surveni anterior incetarii duratei contractului, precum si/sau in cazul unor conditii meteo deosebite.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
*Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul subsecvent/acordul cadru potrivit art 221 alin. 1 lit e din Legea 98/2016, in sensul ca modificarile nu sunt substantiale.