Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect
furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6;
LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3.Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare
lot in parte, pentru o perioada ...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect
furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6;
LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3.Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare
lot in parte, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM
2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile.
În situația în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuți
în documentația de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câștigătoare,
in urma evaluarii. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia
la 3 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante.Valoarea estimata maxima a acordului
cadru este de 1026941 lei fără TVAValoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 1 – 116314 lei fara TVA / 697993 lei
fara TVAValoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 2 – 54853.50 lei fara TVA / 328948 lei fara TVAValoarea estimata
minima / maxima contract subsecvent lot 1 – 58369.50 lei fara TVA / 174893 lei fara TVAValoarea estimata minima / maxima contract
subsecvent lot 2 – 27550 lei fara TVA / 82726.50 lei fara TVACantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si cele
care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, aferente fiecarui lot, se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini.Atribuirea
contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru,
cu respectarea conditiilor tehnice si financiare prevazute in acordul-cadru. Semnarea contractelor subsecvente este conditionată
de existența resurselor financiare alocate cu această destinație. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta
isi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru in functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate
la momentul respectiv.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor
suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se
pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15.