Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6; LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3.
Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare lot in parte, pentru o perioada de 12 luni, in c...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6; LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3.
Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare lot in parte, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire.
Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. În situaţia în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuţi în documentaţia de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câştigătoare, in urma evaluarii.
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia la 3 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante.
Valoarea estimata maxima a acordului cadru este de 1026941 lei fără TVA
Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 1 – 116314 lei fara TVA / 697993 lei fara TVA
Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 2 – 54853.50 lei fara TVA / 328948 lei fara TVA
Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 1 – 58369.50 lei fara TVA / 174893 lei fara TVA
Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 2 – 27550 lei fara TVA / 82726.50 lei fara TVA
Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, aferente fiecarui lot, se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini.
Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, cu respectarea conditiilor tehnice si financiare prevazute in acordul-cadru. Semnarea contractelor subsecvente este conditionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru in functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15.