Feedback
I.D.: 95796791

LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, LOT 1 LEGUME, cod CPV 03221000-6, LOT 2 FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3

Data publicarii
08.04.24 Exista 65.229 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03220000 03221000 03222000
Termenul limita pentru depunere:
13.05.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6; LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3.Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare lot in parte, pentru o perioada ...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6; LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3.Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare lot in parte, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. În situația în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuți în documentația de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câștigătoare, in urma evaluarii. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia la 6 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante.Valoarea estimata maxima a acordului cadru este de 1 239 491 lei fără TVAValoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 1 – 70,967.05 lei fara TVA – 849,884.20 lei fara TVAValoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 2 – 32,595.75 lei fara TVA – 389,606.80 lei fara TVAValoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 1 – 70,967.05 lei fara TVA / 424,942.10 lei fara TVAValoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 2 – 32,595.75 lei fara TVA / 194,803.40 lei fara TVA Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu