Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect
furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6;
LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3.Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare
lot in parte, pentru o perioada ...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect
furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6;
LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3.Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare
lot in parte, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM
2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile.
În situația în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuți
în documentația de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câștigătoare,
in urma evaluarii. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia
la 6 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante.Valoarea estimata maxima a acordului
cadru este de 1 239 491 lei fără TVAValoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 1 – 70,967.05 lei fara TVA – 849,884.20
lei fara TVAValoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 2 – 32,595.75 lei fara TVA – 389,606.80 lei fara TVAValoarea
estimata minima / maxima contract subsecvent lot 1 – 70,967.05 lei fara TVA / 424,942.10 lei fara TVAValoarea estimata minima
/ maxima contract subsecvent lot 2 – 32,595.75 lei fara TVA / 194,803.40 lei fara TVA Autoritatea contractanta va raspunde
in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita
stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare
inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18.