Județul Arad, în calitate de proprietar al drumurilor județene, în conformitate cu Ordonanța nr.43 din 1997, republicată,
privind regimul drumurilor, are obligația de a asigura desfășurarea în condiții de siguranță a circulației pe drumurile județene.
Ca urmare a reviziilor efectuate în cursul anului 2022, de către personalul tehnic se specialitate din cadrul Serviciului
Mentenanță Drumuri și Poduri, pe dr...
Județul Arad, în calitate de proprietar al drumurilor județene, în conformitate cu Ordonanța nr.43 din 1997, republicată,
privind regimul drumurilor, are obligația de a asigura desfășurarea în condiții de siguranță a circulației pe drumurile județene.
Ca urmare a reviziilor efectuate în cursul anului 2022, de către personalul tehnic se specialitate din cadrul Serviciului
Mentenanță Drumuri și Poduri, pe drumurile județene cu îmbrăcăminte bituminoasă s-a constatat că datorită degradărilor apărute,
este necesar ca pe unele tronsoane de drum să se execute lucrări de tratamente bituminoase simple, astfel încât circulația
să poată fi îmbunătățită și pe aceste tronsoane. Prin executarea acestor lucrări de tratamente bituminoase se are în vedere
prelungirea duratei de exploatare a sectoarelor de drum pe care se execută această lucrare de întreținere periodică. Această
lucrare asigură siguranța circulației, creșterea gradului de confort al utilizatorilor, reducerea pericolului de accidente
de circulație, scăderea consumului de carburanți și lubrifianți, scăderea volumului noxelor emanate de autovehicule, fluidizarea
traficului, scurtarea timpilor de deplasare a autovehiculelor prin mărirea vitezei de circulație, înlăturarea trepidațiilor
și a zgomotului, reducerea uzurii mijloacelor de transport și reducerea degradării acestora, îmbunătățirea accesibilității
și a mobilității populației.Valoarea estimată calculată este de: Acord Cadru minim 8.569,21 lei fără TVA si Acord Cadru maxim
26.828.248,94lei fără TVA, iar Contract Subsecvent minim 2.856,40 lei fără TVA si Contract Subsecvent maxim 2.980.916,55 lei
fără TVAIn conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare,
termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare
in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul
limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor
suplimentare este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. Art. 161 din Lg 98/2016.