Judeţul Arad, în calitate de proprietar al drumurilor judeţene, în conformitate cu Ordonanţa nr.43 din 1997, republicată, privind regimul drumurilor, are obligaţia de a asigura desfăşurarea în condiţii de siguranţă a circulaţiei pe drumurile judeţene.
Ca urmare a reviziilor efectuate în cursul anului 2022, de către personalul tehnic se specialitate din cadrul Serviciului Mentenanţă Drumuri şi Poduri, pe drumurile ju...
Judeţul Arad, în calitate de proprietar al drumurilor judeţene, în conformitate cu Ordonanţa nr.43 din 1997, republicată, privind regimul drumurilor, are obligaţia de a asigura desfăşurarea în condiţii de siguranţă a circulaţiei pe drumurile judeţene.
Ca urmare a reviziilor efectuate în cursul anului 2022, de către personalul tehnic se specialitate din cadrul Serviciului Mentenanţă Drumuri şi Poduri, pe drumurile judeţene cu îmbrăcăminte bituminoasă s-a constatat că datorită degradărilor apărute, este necesar ca pe unele tronsoane de drum să se execute lucrări de tratamente bituminoase simple, astfel încât circulaţia să poată fi îmbunătăţită şi pe aceste tronsoane. Prin executarea acestor lucrări de tratamente bituminoase se are în vedere prelungirea duratei de exploatare a sectoarelor de drum pe care se execută această lucrare de întreţinere periodică. Această lucrare asigură siguranţa circulaţiei, creşterea gradului de confort al utilizatorilor, reducerea pericolului de accidente de circulaţie, scăderea consumului de carburanţi şi lubrifianţi, scăderea volumului noxelor emanate de autovehicule, fluidizarea traficului, scurtarea timpilor de deplasare a autovehiculelor prin mărirea vitezei de circulaţie, înlăturarea trepidaţiilor şi a zgomotului, reducerea uzurii mijloacelor de transport şi reducerea degradării acestora, îmbunătăţirea accesibilităţii şi a mobilităţii populaţiei.
Valoarea estimată calculată este de: Acord Cadru minim 8.569,21 lei fără TVA si Acord Cadru maxim 26.828.248,94lei fără TVA, iar Contract Subsecvent minim 2.856,40 lei fără TVA si Contract Subsecvent maxim 2.980.916,55 lei fără TVA
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. Art. 161 din Lg 98/2016.