Feedback
I.D.: 43069900

“Soluţie Contact Center şi accesorii, inclusiv serviciile de instalare, configurare, integrare, punere în funcţiune şi instruire, garanţie şi suport tehnic".

Data publicarii
26.02.20 Exista 990.431 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72240000-9 79311300-0
Termenul limita pentru depunere:
04.03.20
 
 
Documente participare:
  1. Anunt consultarea pietei - Contact Center.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia produselor detaliate prin Caietul de sarcini (anexat) are în vedere asigurarea infrastructurii hardware şi software a Contact Center-ului ANAF pentru a se putea asigura atât suportul legislativ fiscal, precum şi cel tehnic în vederea furnizării de informaţii pertinente, actualizate, tuturor categoriilor de contribuabili. Atingerea acestui obiectiv va permite creşterea performanţelor şi disponibilităţii în a ofe...
Achiziţia produselor detaliate prin Caietul de sarcini (anexat) are în vedere asigurarea infrastructurii hardware şi software a Contact Center-ului ANAF pentru a se putea asigura atât suportul legislativ fiscal, precum şi cel tehnic în vederea furnizării de informaţii pertinente, actualizate, tuturor categoriilor de contribuabili. Atingerea acestui obiectiv va permite creşterea performanţelor şi disponibilităţii în a oferi toată gama de informaţii financiar-fiscale, în vederea îndeplinirii cerinţelor organizaţiei în materie de servicii oferite atât personalului intern cât şi contribuabililor. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală de Asistenţă pentru Contribuabili, este utilizatorul principal al funcţionalităţilor de Contact Center în ceea ce priveşte sectorul de suport şi informaţii fiscal-financiare, şi într-o măsură mai restrânsă Serviciul HELP Desk din cadrul Centrului Naţional de Informaţii Financiare. Datorită modificărilor legislative din domeniul fiscal din ultima perioadă, activitatea Contact Center-ului a crescut foarte mult depăşind semnificativ capacitatea actuală de prelucrare a apelurilor, numărul existent de 20 licenţe pentru agenţi de Contact Center devenind insuficient. Traficul mare de apeluri a fost confirmat atât de rapoartele din Contact Center cât şi de verificările din centrala telefonică. Obiectivul general la care contribuie furnizarea produselor  Asigurarea suportului legislativ fiscal şi tehnic în vederea furnizării de informaţii pertinente, actualizate, tuturor categoriilor de contribuabili. Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor  Creşterea performanţelor şi disponibilităţii serviciilor oferite atât personalului intern cât şi contribuabililor, în vederea îndeplinirii cerinţelor organizaţiei.  Creşterea capacitaţii Contact Center ANAF în vederea asigurării suportului către contribuabili. Autoritatea contractantă doreşte achiziţionarea unei soluţii Contact Center, de tip "sistem-la-cheie" cu capacităţile şi capabilităţile descrise în caietul de sarcini, inclusiv serviciile aferente de instalare, configurare şi punere în funcţiune în reţeaua de date existent, precum şi asigurarea instruirii, garanţiei şi suportului tehnic pe perioada de garanţie. Valoarea estimată de către autoritatea contractantă este de 1.350.000,00 lei fără TVA, respectiv 1.606.500,00 lei cu TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Erata la anuntul MC1009511 privind achiziţionarea unei Soluţii Contact Center şi accesorii, inclusiv serviciile de instalare, configurare, integrare, punere în funcţiune şi instruire, garanţie şi suport tehnic" 06.03.20
Sistemul Naţional Integrat de Introducere şi Actualizare a Informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor 08.05.19
Platforma informatica de procesare si stocare 05.08.19
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
2023_CP_017 Produse şi servicii în cadrul proiectului "Dezvoltarea serviciilor la distanţă (electronice sau telefonice) actuale, prin noi funcţionalităţi şi/sau crearea de servicii noi – e-Services ANAF" 05.07.23
2023_CP_017 Răspuns consolidat la solicitările de clarificări cu privire la Anunţul de consultare a pieţei nr. 682.047/2023 (nr. SEAP MC1025181) "Dezvoltarea serviciilor la distanţă (electronice sau telefonice) actuale, prin noi funcţionalităţi şi/sau crearea de servicii noi – e-Services ANAF" 05.07.23
Erata la Anunt de consultare a pietei [MC1027718] - 2024_CP_001 Produse şi servicii în cadrul proiectului "Dezvoltarea serviciilor la distanţă (electronice sau telefonice) actuale, prin noi funcţionalităţi şi/sau crearea de servicii noi – e-Services ANAF" 28.02.24
2024_CP_001 Produse şi servicii în cadrul proiectului "Dezvoltarea serviciilor la distanţă (electronice sau telefonice) actuale, prin noi funcţionalităţi şi/sau crearea de servicii noi – e-Services ANAF" 21.02.24
Soluţie financiară în vederea demarării achiziţiei: Mentenanţă hardware şi suport tehnic 08.11.23
Mentenanţă hardware şi suport tehnic 19.10.23