Achiziţia produselor detaliate prin Caietul de sarcini (anexat) are în vedere asigurarea infrastructurii hardware şi software a Contact Center-ului ANAF pentru a se putea asigura atât suportul legislativ fiscal, precum şi cel tehnic în vederea furnizării de informaţii pertinente, actualizate, tuturor categoriilor de contribuabili.
Atingerea acestui obiectiv va permite creşterea performanţelor şi disponibilităţii în a ofe...
Achiziţia produselor detaliate prin Caietul de sarcini (anexat) are în vedere asigurarea infrastructurii hardware şi software a Contact Center-ului ANAF pentru a se putea asigura atât suportul legislativ fiscal, precum şi cel tehnic în vederea furnizării de informaţii pertinente, actualizate, tuturor categoriilor de contribuabili.
Atingerea acestui obiectiv va permite creşterea performanţelor şi disponibilităţii în a oferi toată gama de informaţii financiar-fiscale, în vederea îndeplinirii cerinţelor organizaţiei în materie de servicii oferite atât personalului intern cât şi contribuabililor.
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală de Asistenţă pentru Contribuabili, este utilizatorul principal al funcţionalităţilor de Contact Center în ceea ce priveşte sectorul de suport şi informaţii fiscal-financiare, şi într-o măsură mai restrânsă Serviciul HELP Desk din cadrul Centrului Naţional de Informaţii Financiare.
Datorită modificărilor legislative din domeniul fiscal din ultima perioadă, activitatea Contact Center-ului a crescut foarte mult depăşind semnificativ capacitatea actuală de prelucrare a apelurilor, numărul existent de 20 licenţe pentru agenţi de Contact Center devenind insuficient. Traficul mare de apeluri a fost confirmat atât de rapoartele din Contact Center cât şi de verificările din centrala telefonică.
Obiectivul general la care contribuie furnizarea produselor
Asigurarea suportului legislativ fiscal şi tehnic în vederea furnizării de informaţii pertinente, actualizate, tuturor categoriilor de contribuabili.
Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor
Creşterea performanţelor şi disponibilităţii serviciilor oferite atât personalului intern cât şi contribuabililor, în vederea îndeplinirii cerinţelor organizaţiei.
Creşterea capacitaţii Contact Center ANAF în vederea asigurării suportului către contribuabili.
Autoritatea contractantă doreşte achiziţionarea unei soluţii Contact Center, de tip "sistem-la-cheie" cu capacităţile şi capabilităţile descrise în caietul de sarcini, inclusiv serviciile aferente de instalare, configurare şi punere în funcţiune în reţeaua de date existent, precum şi asigurarea instruirii, garanţiei şi suportului tehnic pe perioada de garanţie.
Valoarea estimată de către autoritatea contractantă este de 1.350.000,00 lei fără TVA, respectiv 1.606.500,00 lei cu TVA