Feedback
I.D.: 31354842

“Simpozioane/ conferinţe organizate în comun, Direcţia de Integritate cu instituţii partenere”.

Data publicarii
17.10.18 Exista 762.968 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
23.10.18
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Municipiul Bucureşti, prin Direcţia de Integritate solicită propuneri financiare însoţite de propuneri tehnice privind achiziţionarea de “Simpozioane/ conferinţe organizate în comun, Direcţia de Integritate cu instituţii partenere”. Cod CPV 79952000-2 - Servicii pentru evenimente I. Specificaţii Tehnice Evenimentul Gala Integrităţii 2018 - se va desfăşura în data de 3 decembrie 2018 între orele 9.00 - 16.00 - c...
Municipiul Bucureşti, prin Direcţia de Integritate solicită propuneri financiare însoţite de propuneri tehnice privind achiziţionarea de “Simpozioane/ conferinţe organizate în comun, Direcţia de Integritate cu instituţii partenere”. Cod CPV 79952000-2 - Servicii pentru evenimente I. Specificaţii Tehnice Evenimentul Gala Integrităţii 2018 - se va desfăşura în data de 3 decembrie 2018 între orele 9.00 - 16.00 - conferinţă; - 7 ore (între orele 9.00 şi 16.00); - sală de conferinţă modernă, adecvată evenimentului, în cadrul unui hotel din Bucureşti – pe o rază de maxim 3 km faţă de sediul Primăriei Municipiului Bucureşti; - minimum 120 locuri; - scenă (minim 20 mp); - sistem sonorizare sală, sistem de climatizare sală, 6 microfoane fixe, 3 microfoane mobile, lumină naturală, sistem eficient şi discret de ventilaţie, aranjament floral pentru prezidiu, ecran de proiecţie, laptop, videoproiector, 30 diplome cu un conţinut ce se va transmite ulterior de Autoritatea Contractantă. Se vor asigura minim 30 locuri parcare pentru autoturisme. Pauze de cafea: Două pauze de cafea: - cafea; - selecţie de ceaiuri; - apă minerală/plată; - patiserie: sărată şi dulce. O pauză de cafea: - cafea; - selecţie de ceaiuri; - apă minerală/plată; - sucuri naturale/acidulate; - sortimente de deserturi; - patiserie: sărată şi dulce; - gustări calde şi reci. Materiale de vizibilitate: două afişe de anunţare a evenimentului, suport hârtie format A2/ afişaj electronic pe care vor fi înscrise elementele de identitate vizuală a proiectului. Elementele de identitate vizuală vor fi transmise contractantului de către Autoritatea Contractantă. Alte considerente care trebuie avute în vedere la elaborarea ofertei: - hotel; - sala se va afla la parterul/etajul 1 al hotelului; - ofertantul va preciza denumirea şi locaţia sălii ofertate; - pauzele de cafea vor fi servite în holul sau foaierul sălii destinate reuniunii, spaţiu care va avea o capacitate adecvată numărului de participanţi. Calendarul de desfăşurare este orientativ, în cazuri justificate pot apărea modificări ale acestuia. Cerinţele din specificaţiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. II. Criteriul de atribuire Criteriul de atribuire: Cel mai bun raport calitate preţ Factorii de evaluare pentru stabilirea ofertei câştigătoare sunt: 1. Preţul = 80%; 2. Suprafaţa optimă a sălii de conferinţă minim 250 mp = 20%. Pentru preţuri identice câştigă ofertantul cu suprafaţa mai mare. Justificarea alegerii factorilor de evaluare: 1. Preţul Preţul de achiziţie al sălii de conferinţă este important în economia selecţiei avute în vedere de autoritatea contractantă, deoarece bugetul a fost calculat cu luarea în considerare atât a închirierii propriu-zise a sălii cât şi a celorlalte elemente absolut necesare pentru buna desfăşurare a conferinţei: dotări, pauze de cafea, facilităţi de parcare, sistem de climatizare. Un preţ echilibrat în acest fel ajută autoritatea contractantă să identifice locaţia optimă şi, în acelaşi timp, să aloce un buget corect, realizând o achiziţie eficientă. 2. Suprafaţa optimă a sălii de conferinţă minim 250 mp reprezintă un factor esenţial de evaluare deoarece o bună desfăşurare a evenimentului implică un spaţiu adecvat, astfel încât să fie diminuat cât mai mult riscul de disconfort şi supra-aglomerare. Suprafaţa optimă a sălii de conferinţă pentru 120 de persoane trebuie să asigure un standard adecvat evenimentului la care urmează să participe persoane cum ar fi personalităţi din domeniul juridic şi alte oficialităţi. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: 1. Pentru preţ: Pentru cel mai mic preţ se acordă punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 puncte. Pentru un preţ mai mare se acordă după formula: P = (Pmin/Pn) x 80, unde: • Pmin - cel mai mic preţ oferit • Pn - preţul ofertei „n" • P - punctajul obţinut 2. Pentru suprafaţa optimă a sălii de conferinţă: a) oferta pentru suprafaţa sălii de conferinţă minim 250 mp = 20 puncte; b) oferta pentru suprafaţa sălii de conferinţă sub 250 mp = 0 puncte. III. Alte detalii Prestatorul de servicii va asigura cel puţin o persoană, atât înainte cât şi pe parcursul evenimentului, care va asigura managementul acestuia, gestionarea urgenţelor şi comunicarea cu beneficiarul în regim permanent în locaţia de desfăşurare a evenimentului. Prestatorul, prin persoana desemnată, va asigura de asemenea, înregistrarea participanţilor şi gestionarea documentelor justificative ale participanţilor. Este interzisă folosirea logo-urilor sau a altor informaţii transmise de către Direcţia de Integritate în alte scopuri decât cele cerute de această Direcţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de catering pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 23.06.21
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de catering pentru desfăşurarea Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) – Cererea de Proiecte - POCA/923/2/2 (CP15/2021 regiunea mai dezvoltată) “Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupţiei" 11.06.21
Determinarea valorii estimate a achiziţiei directe de „Simpozioane/ conferinţe organizate în comun, Direcţia de Integritate cu instituţii partenere". 24.10.18
Servicii organizare eveniment "Rezultate şi sustenabilitate Program RO-CULTURA", în perioada 10 – 15 iunie 2024. 17.01.24
Servicii organizare eveniment bilateral GREEN MUSEUMS, în perioada 15 – 19 august 2024. 19.03.24
Servicii pentru organizare dezbatere pentru proiectul “ProStart - Stagii de practica pentru studenti” , ID 109008 28.09.18
Prestare servicii de organizare evenimente în data de 23.04.2024 BUCUREŞTI 02.04.24
SERVICII ORGANIZAREA CONFERINŢEI DE ÎNCHIDERE PROIECT - SIPOCA 592 18.10.23
Servicii pentru organizare evenimente, seminar internaţional Oslo, Norvegia finanţat prin Granturile SEE 2014 – 2021 20.02.23
Servicii de organizare a conferinţei de lansare a proiectului „Instruire orizontală pentru potenţialii beneficiari şi beneficiarii FESI, precum şi instruire specifică pentru beneficiarii POAT” cod proiect 1.1.031 23.05.18