Feedback
I.D.: 70385278

“Serviciilor de arhivare fizică a documentelor din cadrul Direcţiei Generale De Asistenţă Socială Şi Protecţia Copilului Cluj"

Data publicarii
22.06.22 Exista 254.496 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
07.07.22
Pretul estimativ:
135.000,00 RON - 135.000,00 RON
Documente participare:
  1. Invitatie de participare si caiet de sarcini serv. de arhivare-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi protecţia Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze Servicii de arhivare fizică a documentelor pentru anul 2022
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de arhivare fizică a documentelor din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj 07.07.22
Verificări tehnice periodice / autorizarea funcţionării a centralelor temice din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj 20.01.21
,,Lucrări de reparaţii a centralelor termice şi instalaţiilor aflate în centrele din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj " 09.02.21
,,Verificări tehnice periodice/autorizarea funcţionării a centralelor termice din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj " 16.02.21
,,Verificări tehnice periodice/autorizarea funcţionării a centralelor termice din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj " 23.02.22
,, Lucrări de reparaţii a centralelor termice şi a instalaţiilor aflate în centrele subordonate Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj" 24.02.22
" Reparare şi întreţinere a echipamentului informatic din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj " 03.02.21
Servicii de Arhivare a documentelor din cadrul DGASPC Cluj  
Servicii de specialitate in vederea elaborarii documentatiilor tehnico-economice de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) si pentru obţinerea autorizaţiei de construire la unele imobile din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CLUJ, judeţul Cluj, aflate în domeniul public al Judeţului Cluj  
Reparare şi întreţinere a echipamentelor de printare, copiere, faxuri, scannere din cadrul DGASPC Cluj 21.01.21