Feedback
I.D.: 33610589

“Servicii de tipărire şi livrare de eco-vouchere, precum şi de servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor”în cadrul ”Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere”

Data publicarii
05.02.19 Exista 677.505 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79823000-9
Termenul limita pentru depunere:
11.03.19
Pretul estimativ:
400.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1036957.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicita prestarea de Servicii de tipărire şi livrare de eco-vouchere, precum şi de servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor în cadrul ”Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere”, în conformitate cu cerintele si specificatii...
Se solicita prestarea de Servicii de tipărire şi livrare de eco-vouchere, precum şi de servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor în cadrul ”Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere”, în conformitate cu cerintele si specificatiile tehnice din Caietul de sarcini. Servicii de tipărire şi livrare de eco-vouchere, precum şi de servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor, vor fi prestate pentru o perioada de 11 luni respectiv pana la respectiv pana la 31.12.2019. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 20 zile, iar autoritatea contractanta raspunde tuturor solicitarilor inainte cu 10 zile fata de data limita de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Servicii de tipărire şi livrare de eco-vouchere, precum şi de servicii de selecţie a unităţilor comerciale participante, colectarea, verificarea şi predarea documentelor pentru decontarea eco-voucherelor"în cadrul "Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere"  
Determinarea valorii estimate a contractului de prestări servicii pentru tipărirea şi livrarea de eco-vouchere în cadrul ”Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere”, precum şi pentru selecţia unităţilor 18.10.18
Programul social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii 14.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
Servicii organizare eveniment bilateral GREEN MUSEUMS, în perioada 15 – 19 august 2024. 19.03.24