“Servicii de revizie generala, autorizare, întretinere si reparatii la centralele termice ale Consiliului Judetean Salaj, conform specifica?iilor din caietul de sarcini. Invitatia de participare si documentatia se regasesc pe site-ul Consiliului Jude?ean Salaj, www.cjsj.ro, la sec?iunea aferenta achizi?iei directe “Servicii de revizie generala, autorizare, întretinere si reparatii la centralele termice ale Consiliului Judet...
“Servicii de revizie generala, autorizare, întretinere si reparatii la centralele termice ale Consiliului Judetean Salaj, conform specifica?iilor din caietul de sarcini. Invitatia de participare si documentatia se regasesc pe site-ul Consiliului Jude?ean Salaj, www.cjsj.ro, la sec?iunea aferenta achizi?iei directe “Servicii de revizie generala, autorizare, întretinere si reparatii la centralele termice ale Consiliului Judetean Salaj. Operatorii economici care depun oferta de pret pe catalogul electronic din SEAP pentru aceasta achizitie trebuie sa depuna la adresa de e-mail achizitiicjs2@gmail.com pâna la data de 27.11.2017, ora 10:00, urmatoarele documente: 1. Autorizatie eliberata de catre ISCIR pentru tipurile de cazane prezentate si combustibili utilizati, respectiv PT A1, PT C9 si PT C 11. 2. Declaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca în domeniile mediului, social si al relatiilor de munca si ca acestea vor fi respectate pe parcursul îndeplinirii contractului. Institu?iile competente de la care operatorii economici pot obtine informatiile detaliate privind obligatiile relevante din domeniile mediului, social ?i al relatiilor de munca sunt Ministerul Mediului ?i Ministerul Muncii, Familiei, Protec?iei Sociale ?i Persoanelor Vârstnice. (Formular 12 J). 3. Oferta de pret detaliata conform tabelului din invitatiei de participare postata pe site-ul cjsj.ro.