Contractul are ca obiect achizitionarea serviciilor de realizare a lucrarilor de inregistrare sistematica a imobilelor in vederea inscrierii imobilelor in sistemul integrat de cadastru si carte funciara, apartinand UAT Sintea Mare, judetul Arad, pentru un număr de 1.142 de imobile neînscrise în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară ce se gasesc in extravilanul comunei Sintea Mare cuprinse in sectorizarea U.A.T. Si...
Contractul are ca obiect achizitionarea serviciilor de realizare a lucrarilor de inregistrare sistematica a imobilelor in vederea inscrierii imobilelor in sistemul integrat de cadastru si carte funciara, apartinand UAT Sintea Mare, judetul Arad, pentru un număr de 1.142 de imobile neînscrise în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară ce se gasesc in extravilanul comunei Sintea Mare cuprinse in sectorizarea U.A.T. Sintea Mare.
Lucrările sistematice de cadastru reprezinta: Identificarea, masurarea, descrierea si inregistrarea imobilelor in documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale si stocarea datelor pe suporturi informatice; Identificarea proprietarilor, a posesorilor si a altor detinatori de imobile, in vederea inscrierii in cartea funciari; Afisarea publica a rezultatelor obtinute in urma executarii lucrarilor sistematice de cadastru; Rectificarea erorilor semnalate de catre detinatori si deschiderea noilor carti funciare.
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara va participa la desfasurarea lucrarilor sistematice de cadastru. In acest sens va receptiona documentele tehnice intocmite de catre prestatori, va organiza publicarea documentelor tehnice cu sprijinul primariei, va participa prin reprezentanti la solutionarea cererilor de rectificare sau a contestatiilor cu privire la calitatea de posesor, formulate in urma publicarii documentelor tehnice.
Valoarea estimata a contractului este: 134.453,78 lei, respectiv: 117,60 lei/imobil.
Nota:
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 3-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.