Obiectul contractului de prestare îl reprezintă “Servicii de mentenanta si suport pentru produsele software aferente sistemului informatic integrat dezvoltat in cadrul proiectului Sistem informatic geografic de management agricol la C.J. Dolj si U.A.T.-uri” cod SMIS: 48381
Consiliul Judeţean Dolj, în parteneriat cu 15 Unităţi Administrativ Teritoriale, a implementat proiectul cu titlul "Sistem informatic geografic de m...
Obiectul contractului de prestare îl reprezintă “Servicii de mentenanta si suport pentru produsele software aferente sistemului informatic integrat dezvoltat in cadrul proiectului Sistem informatic geografic de management agricol la C.J. Dolj si U.A.T.-uri” cod SMIS: 48381
Consiliul Judeţean Dolj, în parteneriat cu 15 Unităţi Administrativ Teritoriale, a implementat proiectul cu titlul "Sistem informatic geografic de management agricol la CJ Dolj şi UAT-uri", cod SMIS: 48381, în cadrul Programului Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice" 2007- 2013, Axa III, D.M.l 2, Operaţiunea 1.
Conform clauzelor contractului de finanţare, prin care a fost implementat proiectul, referitoare la durabilitate şi sustenabilitate, beneficiarul se obligă să asigure funcţionalitatea sistemului informatic integrat pe o perioadă de 5 ani după finalizarea acestuia.
Având în vedere cele de mai sus, este necesară asigurarea serviciilor de mentenanţă pentru produsele COTS, în acest sens a fost inclusa în Programul Anual al Achiziţiilor Publice pentru anul 2019, achiziţia: “Servicii de mentenanta si suport pentru produsele software aferente sistemului informatic integrat dezvoltat in cadrul proiectului Sistem informatic geografic de management agricol la C.J. Dolj si U.A.T.-uri” cod SMIS: 48381, cu o valoare estimată de 135.000,00 lei, fără TVA, pentru o perioadă de prestare a serviciilor de 12 luni.
Necesitatea asigurării acestor servicii derivă şi din faptul că acestea contribuie la îndeplinirea celor două obiective principale prevăzute în POS CCE, Axa prioritară 1, operaţiunea 3.2.1, respectiv:
- furnizarea de servicii publice on-line către cetăţeni/mediul de afaceri/administraţie publică;
- eficientizarea activităţilor interne ale instituţiei publice care contribuie la furnizarea respectivului serviciu, utilizând mijloace specifice TIC.