Consiliul Judeţean Dolj, în parteneriat cu 15 Unităţi Administrativ Teritoriale, a implementat proiectul cu titlul "Sistem informatic geografic de management agricol la CJ Dolj şi UAT-uri", cod SMIS: 48381, în cadrul Programului Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice" 2007- 2013, Axa III, D.M.l 2, Operaţiunea 1.
Proiectul a fost finalizat la data de 31.12.2015, iar furnizorul şi-a îndeplinit obligaţiile...
Consiliul Judeţean Dolj, în parteneriat cu 15 Unităţi Administrativ Teritoriale, a implementat proiectul cu titlul "Sistem informatic geografic de management agricol la CJ Dolj şi UAT-uri", cod SMIS: 48381, în cadrul Programului Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice" 2007- 2013, Axa III, D.M.l 2, Operaţiunea 1.
Proiectul a fost finalizat la data de 31.12.2015, iar furnizorul şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale referitoare la realizarea sistemului informatic integrat, în data de 11.12.2015, odată cu semnarea Procesului Verbal de Recepţie Cantitatativă şi Calitativă.
Conform clauzelor contractului de finanţare, prin care a fost implementat proiectul, referitoare la durabilitate şi sustenabilitate, beneficiarul se obligă să asigure funcţionalitatea sistemului informatic integrat pe o perioadă de 5 ani după finalizarea acestuia.
Având în vedere cele de mai sus, este necesară asigurarea serviciilor de mentenanţă pentru produsele COTS, în acest sens a fost inclusa în Programul Anual al Achiziţiilor Publice pentru anul 2018, achiziţia: “Servicii de mentenanta si suport pentru produsele software aferente sistemului informatic integrat dezvoltat in cadrul proiectului Sistem informatic geografic de management agricol la C.J. Dolj si U.A.T.-uri” cod SMIS: 48381, cu o valoare estimată de 134.400,00 lei, fără TVA, pentru o perioadă de prestare a serviciilor de 12 luni.
Necesitatea asigurării acestor servicii derivă şi din faptul că acestea contribuie la îndeplinirea celor două obiective principale prevăzute în POS CCE, Axa prioritară 1, operaţiunea 3.2.1, respectiv:
-furnizarea de servicii publice on-line către cetăţeni/mediul de afaceri/administraţie publică;
-eficientizarea activităţilor interne ale instituţiei publice care contribuie la furnizarea respectivului serviciu, utilizând mijloace specifice TIC.
Nota:
Termenul limita pana la care A.C. va raspunde la solicitarile de clarificari este 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conform prevederilor legale. Ofertantii se vor asigura ca transmit solicitarile de clarificari astfel incat sa permita autoritatii contractante sa respecte prevederile art. 161 alin. 2 din Legea 98/2016 care prevad acest termen (ofertantii vor respecta termenul de 5 zile stabilit la punctul I.1)