Contractul are ca obiect achizitia serviciilor de realizare a lucrarilor de inregistrare sistematica a imobilelor in vederea inscrierii imobilelor in sistemul integrat de cadastru si carte funciara, apartinand UAT Secusigiu, judetul Arad, pentru un numar de 2200 de imobile neinscrise in sistemul integrat de cadastru si carte funciara ce se gasesc in extravilanul comunei Secusigiu cuprinse in sectorizarea U.A.T. Secusigiu. P...
Contractul are ca obiect achizitia serviciilor de realizare a lucrarilor de inregistrare sistematica a imobilelor in vederea inscrierii imobilelor in sistemul integrat de cadastru si carte funciara, apartinand UAT Secusigiu, judetul Arad, pentru un numar de 2200 de imobile neinscrise in sistemul integrat de cadastru si carte funciara ce se gasesc in extravilanul comunei Secusigiu cuprinse in sectorizarea U.A.T. Secusigiu. Prezenta achizitie se refera la imobilele situate in sectoarele cadastrale nr. 9, 10, 11,12, 16, 19, 20, 21, 23, 27, 28, 29, 43, 44, apartinand unitatii administrativ-teritoriale Secusigiu din judetul Arad.
Lucrarile sistematice de cadastru reprezinta: Identificarea, masurarea, descrierea si inregistrarea imobilelor in documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale si stocarea datelor pe suporturi informatice; Identificarea proprietarilor, a posesorilor si a altor detinatori de imobile, in vederea inscrierii in cartea funciara; Afisarea publica a rezultatelor obtinute in urma executarii lucrarilor sistematice de cadastru; Rectificarea erorilor semnalate de catre detinatori si deschiderea noilor carti funciare.
Valoarea estimata a contractului este: 258.720,00 lei, respectiv: 117,60 lei/imobil.
Nota:
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 3-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.