Având în vedere menţinerea în stare bună de funcţionare a autovehiculelor cât şi verificările periodice obligatorii este necesară achiziţia de “Servicii de întreţinere şi reparaţii accidentale pentru autovehicule:"
Lot 1 Servicii de întreţinere şi reparaţii accidentale pentru autovehiculele Volkswagen
Lot 2 Servicii de întreţinere şi reparaţii accidentale pentru autovehiculele Kia Sportage/Ceed
Lot 3 Servicii de întreţi...
Având în vedere menţinerea în stare bună de funcţionare a autovehiculelor cât şi verificările periodice obligatorii este necesară achiziţia de “Servicii de întreţinere şi reparaţii accidentale pentru autovehicule:"
Lot 1 Servicii de întreţinere şi reparaţii accidentale pentru autovehiculele Volkswagen
Lot 2 Servicii de întreţinere şi reparaţii accidentale pentru autovehiculele Kia Sportage/Ceed
Lot 3 Servicii de întreţinere şi reparaţii accidentale pentru autovehiculele Dacia şi Renault.
Revizii Tehnice, necesare pentru autoturismele din Anexele nr.4, 5 şi 6 ale caietului de sarcini , pentru care se vor efectua programări conform carnetelor de service/întreţinere emise de către constructor şi pentru care trebuie să asigure menţinerea în stare tehnică normală de funcţionare prin executarea unor lucrări de întreţinere periodică şi înlocuirea sistematică a unor componente înainte de o defectare previzibilă. Lucrările de întreţinere cuprind operaţii referitoare la control-diagnosticare, strângere-fixare, reglaje şi ungeri;
Înlocuirea sistematică (previzibilă) de componente, se referă la elemente ca lubrifianţi, filtre (ulei, combustibil, aer, polen şi altele), curele de transmisie, lichide speciale (antigel, lichid de frână, etc.) alte componente a căror integritate nu poate fi neglijată pentru starea tehnică a autovehiculului; Întreţinere şi Reparaţii accidentale, cuprind ansamblul lucrărilor (neprogramabile) impuse de defectarea unor componente, de unele evenimente rutiere sau depistate cu ocazia efectuării întreţinerilor, necesare pentru refacerea stării tehnice a autovehiculului;
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, astfel:
- numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor - 22.
- in a 11-a zi calendaristica inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit,
conform art. 29 alin (3) din HG 394/2016.