Feedback
I.D.: 101688856

“Servicii de închiriere vehicule si utilaje și urmărire prin GPS a acestora"- 5 loturi

Data publicarii
22.08.24
Coduri CPV
60100000
Termenul limita pentru depunere:
25.09.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia are ca obiect „Servicii de închiriere vehicule si utilaje și urmărire prin GPS a acestora”LOT 1 - Servicii de închiriere autoutilitare mtma < 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; LOT 2 - Servicii de închiriere autolaboratoare defectoscopie și monitorizare prin GPS a acestora LOT 3-Servicii de închiriere vehicule transport marfă mtma > 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; LOT 4-Servici...
Achizitia are ca obiect „Servicii de închiriere vehicule si utilaje și urmărire prin GPS a acestora”LOT 1 - Servicii de închiriere autoutilitare mtma < 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; LOT 2 - Servicii de închiriere autolaboratoare defectoscopie și monitorizare prin GPS a acestora LOT 3-Servicii de închiriere vehicule transport marfă mtma > 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; LOT 4-Servicii de închiriere autoremorcher cu trailer și monitorizare prin GPS a acestora; LOT 5-Servicii de închiriere automacarale și monitorizare prin GPS a acestora”, conform specificatiilor/anexelor caietului de sarcini.Serviciul de închiriere vehicule si utilaje rutiere constituie suportul necesar şi obligatoriu pentru activitatea de exploatare a reţelei electrice de distribuţie.1. Serviciul de închiriere vehicule rutiere fără conducător2. Serviciul de închiriere vehicule rutiere cu conducător 3. Serviciul de urmărire a flotei auto închiriate cu ajutorul unei sistem GPS.„ Servicii de închiriere vehicule si utilaje și urmărire prin GPS a acestora”-LOT 1 - Servicii de închiriere autoutilitare mtma < 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; LOT 2 - Servicii de închiriere autolaboratoare defectoscopie și monitorizare prin GPS a acestora LOT 3 - Servicii de închiriere vehicule transport marfă mtma > 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; LOT 4-Servicii de închiriere autoremorcher cu trailer și monitorizare prin GPS a acestora; LOT 5-Servicii de închiriere automacarale și monitorizare prin GPS a acestora" , conform anexelor din pecificatiilor/anexelor caietului de sarcinii.Valoarea min/max a acordului Cadru (lot 1:5) = 13.212.048,00 / 19.098.493,00 lei, fara TVADenumire Loturi/valori min/max ale acordului cadru pe fiecare lot in parte:Lot 1- Servicii de închiriere autoutilitare mtma < 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; valoare min/max AC - 2.663.400,00 / 3.642.600,00 lei, fara TVA; Lot 2 -Servicii de închiriere autolaboratoare defectoscopie și monitorizare prin GPS a acestora ; valoare min/max AC - 213.200,00 / 285.900,00 lei fara TVALot 3- Servicii de închiriere vehicule transport marfă mtma > 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; valoare min/max AC-5.683.280,00 / 7.788.970,00 lei fara TVALot 4- Servicii de închiriere autoremorcher cu trailer și monitorizare prin GPS a acestora ; valoare min/max AC - 126.420,00 / 336.303,00 lei fara TVALot 5- Servicii de închiriere automacarale și monitorizare prin GPS a acestora- valoare min/max AC -4.525.748,00/ 7.044.720,00 lei fara TVAValoarea celui mai mare contract subsecvent posibil a se incheia/lot :Lot 1- Servicii de închiriere autoutilitare mtma < 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora; - 1.802.000,00 lei, fara TVA; Lot 2 -Servicii de închiriere autolaboratoare defectoscopie și monitorizare prin GPS a acestora - 93.700,00 lei fara TVALLot 3- Servicii de închiriere vehicule transport marfă mtma > 3.5 t și monitorizare prin GPS a acestora: - 1.808.260,00 lei fara TVALot 4- Servicii de închiriere autoremorcher cu trailer și monitorizare prin GPS a acestora ; 66.779,00 lei fara TVALot 5- Servicii de închiriere automacarale și monitorizare prin GPS a acestora - 1.810.516,00 lei fara TVA Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20 zile (inainte de data limita de depunere a oferelor)Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet(prin raspunsul consolidat) tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, prevazuta in anuntul de participare publicat in SEAP. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu