Feedback
I.D.: 67002509

“Servicii de Call center pentru Distribuţie Energie Electrica Romania S.A.- zona MN"

Data publicarii
11.03.22 Exista 243.421 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79512000-6
Termenul limita pentru depunere:
14.04.22
Pretul estimativ:
4.658.653,44 RON - 4.658.653,44 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.03.22 Publicat la 26.03.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de: “Servicii de Call center pentru Distribuţie Energie Electrica Romania S.A.- zona MN" , servicii specializate Call Center - nivel 2, pentru transformarea reclamatiilor inregistate de Operatorul Call Center de nivel 1, in deranjamente sau atasarea reclamatiilor la deranjamente existente inregistrate in instalatiile de distributie a energiei electrice aflate in proprietatea Distributie Energie Electrica Romania...
Achizitie de: “Servicii de Call center pentru Distribuţie Energie Electrica Romania S.A.- zona MN" , servicii specializate Call Center - nivel 2, pentru transformarea reclamatiilor inregistate de Operatorul Call Center de nivel 1, in deranjamente sau atasarea reclamatiilor la deranjamente existente inregistrate in instalatiile de distributie a energiei electrice aflate in proprietatea Distributie Energie Electrica Romania SA gestionate prin Sucursalele sale Braila, Buzau, Focsani, Galati, Ploiesti, Targoviste. Sesizarile sunt inregistrate in aplicatia informatica de monitorizare intreruperi accidentale in distributia energiei electrice la utilizatori, de catre Operatorii Call Center de nivel 1, care nu fac obiectul prezentei achizitii. Prin tratarea deranjamentelor inregistrate in instalatiile de distributie a energiei electrice aflate in Distributie Energie Electrica Romania SA gestionate prin Sucursalele sale Braila, Buzau, Focsani, Galati, Ploiesti, Targoviste, de catre operatorul Call Center de nivel 2, se intelege: • accesarea programului informatic conform cerintelor Distributie Energie Electrica Romania SA; • identificarea tipului de deranjament (individual sau colectiv); • transmiterea deranjamentelor telefonic la formatiile de servire operativa cu precizarea datelor de identificare a instalatiilor de distributie a energiei electrice (localitate, adresa locului de consum unde a fost sesizata intreruperea accidentala in distributia energiei electrice, nume si prenume petent, numar telefon, alte informatii necesare identificarii); • monitorizarea remedierii deranjamentelor; • inregistrarea datelor transmise de formatiile de servire operativa la remedierea deranjamentelor in aplicatia informatica; • emiterea rapoartelor din aplicatia informatica. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 22 (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor) Termenul limita in care entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este: in a 12-a ZI INAINTE de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu