Feedback
I.D.: 38864404

“Service IT pentru primaria Prundeni”

Data publicarii
03.10.19 Exista 132.912 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Termenul limita pentru depunere:
07.10.19
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta tehnică trebuie să aibă în vedere următoarele operaţii generale pentru intervenţii: 1. Revizie tehnică – RT, efectuată anual PENTRU CALCULATOARE -aspirare componente din interiorul carcaselor, în mod special a ventilatoarelor de pe sursele de alimentare , procesoare şi plăci video; -verificare poziţie module de memorie în socluri -curăţire cu ajutorul CD-urilor de curăţire a echipam...
Oferta tehnică trebuie să aibă în vedere următoarele operaţii generale pentru intervenţii: 1. Revizie tehnică – RT, efectuată anual PENTRU CALCULATOARE -aspirare componente din interiorul carcaselor, în mod special a ventilatoarelor de pe sursele de alimentare , procesoare şi plăci video; -verificare poziţie module de memorie în socluri -curăţire cu ajutorul CD-urilor de curăţire a echipamentelor magneto-optice -verificare existenţă viruşi, devirusare dacă este cazul -verificare actualizări automate de securitate (antivirus pentru staţiile şi serverele care au licenţă antivirus şi upgrade sistem de operare) -verificare sistem de operare -optimizare regimului de funcţionare a PC-urilor prin dezactivarea unor programe rezidente în memoriea calculatorului şi care nu mai sunt folosite -verificare HDD cu defragmentare atunci când este cazul Intervenţii la cerere: -reparaţii hardware pentru defectele apărute în exploatarea calculatoarelor, prin înlocuirea componentelor defecte -transfer de date în cazul înlocuirii anumitor componente defecte ale calculatoarelor care presupun intervenţii asupra datelor de pe HDD -reparări, reinstalări şi reconfigurări de sisteme de operare şi de software de bază în cazul achiziţiei unor noi versiuni sau în cazul apariţiei unor defecte (executantul nu este responsabil de buna funcţionare a software-ului de aplicaţie instalat pe echipamentele din cadrul contractului). -toate operaţiile care se execută şi în cazul reviziilor anuale - constatarea anomaliilor în funcţionare (dacă este cazul) - verificarea şi consolidarea cablurilor de legatură şi a contactelor electrice - verificarea conectării la instalaţia de împământare; - acest tip de intervenţie poate fi efectuată de departamentul service şi echipamentelor de calcul care nu sunt prevăzute în contract pe baza unei liste de tarife orare (pe tipuri de manoperă) specificate într-o anexă la contractul de bază; PENTRU SERVER -service primar pentru mentenanţă hardware -curăţare de praf -instalare memorii, HDD, surse,etc.. -instalare sistem de operare -diagnosticare componente hardware PENTRU PERIFERICE -curăţirea periodică a componentelor imprimantelor prin aspirare şi stergere -ungerea acelor componente ale imprimantelor care se află în mişcare, în locurile indicate în manualele de service cu gresanţi speciali -verificarea existenţei driverelor potrivite pentru respectivele imprimante Intervenţii la cerere: -reparaţii hardware pentru inlocuirea componentelor defecte sau uzate, la beneficiar sau în atelierele executantului -deblocarea imprimantelor în urma reţinerii de hârtie în mecanismele interioare -instalarea şi configurarea în reţea a imprimantelor conform necesităţilor instituţiei -verificarea consumabilelor -toate operaţiile care se execută şi în cazul reviziilor anuale PENTRU REŢEA DE CALCULATOARE Revizii cablare structurată: -verificare integritate cabluri de reţea atât pe cupru cât şi pe fibră optică precum şi a prizelor de reţea -verificare componente active (switch) -verificare conexiuni în rack-uri, routere, acces point-uri Intervenţii la cerere pentru cablarea structurată: -inlocuire diverse componente active şi pasive defecte -reconfigurare reţea în cazul mutării unor staţii -reconfigurări ale reţelei în cazul modernizării, recompartimentării şi reconfigurării secţiilor spitalului -toate operaţiile care se execută şi în cazul reviziilor semestriale; - lucrările de mare anvergură care implică proiect distinct şi deviz de lucrări cu valoare mai mare decât valoarea abonamentului semestrial al cablării structurate, se vor contracta prin procedura de achiziţie directă; Notă: cele două tipuri de intervenţii vor fi aplicate şi reţelelor de internet -departamentul service îşi rezervă dreptul de a stabili ordinea prioritătii în ceea ce priveşte intervenţiile accidentale şi timpul alocat punerii echipamentului de calcul în funcţiune ; - Cerinţele referitoare la protecţia muncii, protecţia mediului şi P.S.I. sunt cele prevăzute de legislaţia în vigoare privind service-ul, depanarea şi manipularea echipamentelor de calcul . Programul de intervenţii va fi de la orele 09 la orele 16 de luni până vineri. 1 Calculatoare PC Buc. 10 2 Laptop, notebooke Buc. 10 3 Server Buc. 1 4 Router Buc. 1 5 Switch-uri Buc. 2 6 Imprimante (InkJet/LaserJet) + multifuncţionale, copiatoare, faxuri Buc. 10 7 UPS Buc. 1 8 Reţea LAN cat.5 si cat.6 (cablare structurată) cu prize reţea Buc. 1 9 Reţea WAN fibră optică Buc. 1
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru PC+RETEA+IMPRIMANTE  
Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere şi echipamente de birou  
Servicii de reparare si de intretinere hardware SERVICII pe baza de CONTRACT DE SERVICE  
Contract de service al echipamentelor de calcul şi birotică din dotarea BENEFICIARULUI.  
Contract de service al echipamentelor de calcul şi birotică din dotarea BENEFICIARULUI.  
Servicii de intretinere si reparare instalatie climatizare, aparate aer conditionat (1chiller Siemens 40KW, 1 chiller Siemens 28KW, 27 unitati interne, 2 aparate aer conditionat tip split 12000 BTU), echipamente frigorifice (camera frigorifica-1 buc, frigidere-13 buc, lada frig-1 buc) 04.04.18
Servicii de intretinere si reparare echipamente informatice 24.04.19
Servicii de intretinere si reparare instalatie climatizare, aparate aer conditionat (1chiller Siemens 40KW, 1 chiller Siemens 28KW, 27 unitati interne, 2 aparate aer conditionat tip split 12000 BTU), echipamente frigorifice (camera frigorifica-1 buc, frigidere-13 buc, lada frig-1 buc) 14.04.17
Servicii de intretinere si reparare instalatie climatizare, aparate aer conditionat 24.04.19
Servicii de intretinere si reparare echipamente informatice (calculatoare-59 buc, imprimante-54 buc, server HP – 1 buc, retea voce-date cu 60 porturi), instalatie telefonie interna si fax (centrala telefonica Siemens cu 40 de posturi fixe) 04.04.18