Clădirea este situată pe linia de cale ferată 401 Cluj Napoca - Măgheruş Şieu, 406 Bistriţa Nord – Beclean pe Someş, între staţiile Sărăţel şi Beclean pe Someş, aceasta este mijloc fix având nr. de inventar 4200/1100611.
Reprezentanţi ai Diviziei Tehnice - Serviciul Asistenţă Tehnică Mentenanţă Clădiri au evaluat la faţa locului starea clădirii, constatând urmatoarele: clădirea are regimul de înălţime P, iar acoperişul clăd...
Clădirea este situată pe linia de cale ferată 401 Cluj Napoca - Măgheruş Şieu, 406 Bistriţa Nord – Beclean pe Someş, între staţiile Sărăţel şi Beclean pe Someş, aceasta este mijloc fix având nr. de inventar 4200/1100611.
Reprezentanţi ai Diviziei Tehnice - Serviciul Asistenţă Tehnică Mentenanţă Clădiri au evaluat la faţa locului starea clădirii, constatând urmatoarele: clădirea are regimul de înălţime P, iar acoperişul clădirii este de tip şarpantă din lemn având învelitoare din tablă. Jgheaburile şi burlanele sunt corodate sau în unele cazuri inexistente şi nu mai asigură preluarea şi scurgerea corespunzătoare a apelor pluviale. Tâmplăria exterioară (ferestre şi uşă acces) din lemn are ramele putrede şi nu mai asigură etanşarea termică corespunzătoare. Faţada clădirii prezintă porţiuni cu desprinderi de tencuieli şi exfolieri a zugrăvelilor.
WC-ul public existent este cu fosă septică uscată, situat într-un corp de clădire separat faţă de clădirea de călători aflandu-se la o distanţă de aproximativ 100 m. Acesta se află într-o stare avansată de degradare neputând fi utilizat în condiţiile actuale. De asemenea nu există un alt grup social pentru personalul CFR în clădirea de călători. Spaţiile interioare destinate activităţii personalului CFR şi publicului călător, au finisajele într-o stare avansată de degradare. Încălzirea se face cu sobe de teracotă pe combustibil lemnos. Corpurile de iluminat, prizele şi întrerupatoarele sunt vechi şi nu mai respectă caracteristicile tehnice pentru o funcţionare corespunzătoare. Toate aceste deficienţe constatate au condus la degradarea finisajelelor interioare ale clădirii, astfel că personalul nu işi poate desfaşura activitatea în condiţii corespunzătoare. Peronul de la linia I este executat din beton turnat pe loc. La acesta nu s-au executat niciodată lucrări de reparaţii, acest aspect favorizând apariţia mai multor gropi şi denivelări mari, care periclictează siguranţa publicului călător care tranzitează halta.
Neexecutarea sau amânarea lucrărilor de reparaţii necesare, poate avea ca urmări: accentuarea fenomenului de degradare şi implicit cheltuieli mult mai mari pentru lucrările de reparaţii ulterioare.
În vederea aducerii clădirii într-o stare tehnică de funcţionare care să asigure condiţii corespunzătoare atât personalului propriu care îşi desfăşoară activitatea în H.M. Măgheruş Şieu, cât şi pentru publicul călător care tranzitează incinta staţiei, se propune executarea următoarelor categorii de lucrări:
Pentru remedierea deficienţelor prezentate la jgheaburi şi burlane se propune montarea de jgheaburi şi burlane noi vopsite în camp electrostatic.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire pana in a 8-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Conform art. 172 alin. (2), art. 173 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 actualizata, coroborate cu art. 108 alin. (2) din H.G. nr. 394/2016 actualizata, entitatea contractanta va raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati tuturor solicitarilor de carificare/informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In baza prevederilor art. 29 alin. (3) din H.G. nr. 394/2016, entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit anterior.