Echipamentele punctelor fixe si mobile de control rovinieta sunt destinate verificarii valabilitatii rovinietei autovehiculelor care circula pe drumurile nationale. Aceste echipamente inregistreaza si transmit in timp real numerele de inmatriculare ale autovehiculelor care nu detin rovinieta valabila, catre CESTRIN BUCURESTI. Dupa verificarea in baza de date se procedeaza la emiterea de procese verbale de constatare a contr...
Echipamentele punctelor fixe si mobile de control rovinieta sunt destinate verificarii valabilitatii rovinietei autovehiculelor care circula pe drumurile nationale. Aceste echipamente inregistreaza si transmit in timp real numerele de inmatriculare ale autovehiculelor care nu detin rovinieta valabila, catre CESTRIN BUCURESTI. Dupa verificarea in baza de date se procedeaza la emiterea de procese verbale de constatare a contraventiei (P.V.C.C.). Cantitati necesare: - 8 locatii fixe – 1 echipament de control rovinieta in fiecare locatie dupa cum urmeaza:- Jud. Dolj: Podari, Pielesti, Cosoveni si Bratovoiesti;- Jud. Gorj: Dragutesti;- Jud. Valcea: Ionesti, Budesti, Seaca;- 2 sisteme Mobile video de control al rovinietei (SDN Craiova si SDN Tg. Jiu). Se vor efectua obligatoriu cate 3 revizii/echipament mobil si fix pe parcursul a 12 luni si la solicitarea D.R.D.P. Craiova-achizitor, conform graficului stabilit de comun acord. Reviziile pentru echipamentele mobile se vor efectua la sediul SDN Craiova si SDN Targu Jiu. Interventie service, lucrari de reparatii si inlocuire de parti componente defecte ori de cate ori este nevoie la solicitarea achizitorului. Prestatorul trebuie sa asigure in permanenta buna functionare a echipamentelor la parametrii normali. Interventia asupra echipamentelor defecte se va face in termen de 48 ore de la primirea sesizarii telefonice sau scrise din partea D.R.D.P Craiova. In cazul defectarii se va efectua constatarea si se va asigura inlocuirea partilor componente, tinandu-se seama de instructiunile tehnice specifice ale fiecarei componente, asigurand functionarea la parametrii optimi. Remedierea defectiunilor se va efectua dupa obtinerea acordului achizitorului, conform preturilor ofertate. In cazul defectarilor accidentale, ofertantul poate oferta si alte piese de schimb, fara a depasi valoarea contractului, cumpararea lor se va face numai in urma acceptarii ofertei si emiterii unei comenzi de catre achizitor, in acest caz ofertele acceptate vor deveni anexe la contract, iar preturile nu se vor actualiza pe toata durata contractului. Toate piesele defecte inlocuite se vor preda achizitorului. La reparatiile care se vor efectua, se vor folosi componente noi in concordanta cu standardele de calitate specifice, precum si cu caracteristici similare celor inlocuite. Prestatorul trebuie sa asigure depanarea si repunerea in functiune a echipamentelor defecte in maximum 5 zile lucratoare de la efectuarea solicitarii de catre achizitor. In functie de complexitatea reparatiilor care au fost constatate si urmeaza sa fie reparate, perioada de reparatie se poate extinde, prin acordul ambelor parti.