Autoritatea contractantă este interesată de achiziţia de produse "Rechizite, papetărie, tipizate, consumabile de birou "Lot 1 - Formulare tipizate fără regim special; Lot 2 - Rechizite, pentru buna desfasurare a activităţii în cadrul D.R.D.P. Craiova şi al subunităţilor.
Condiţii referitoare la nivelul calitativ:
Produsele ofertate trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe:
- să corespundă cerinţelor tehnice precizate î...
Autoritatea contractantă este interesată de achiziţia de produse "Rechizite, papetărie, tipizate, consumabile de birou "Lot 1 - Formulare tipizate fără regim special; Lot 2 - Rechizite, pentru buna desfasurare a activităţii în cadrul D.R.D.P. Craiova şi al subunităţilor.
Condiţii referitoare la nivelul calitativ:
Produsele ofertate trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe:
- să corespundă cerinţelor tehnice precizate în Anexa 1 - Listă de cantităţi achizitie "Rechizite, papetărie, tipizate, consumabile de birou "Lot 1 - Formulare tipizate fără regim special; Lot 2 - Rechizite;
- produsele din componenţa Lot 1 - Formulare tipizate fără regim special se vor personaliza conform modelelelor prezentate de achizitor şi, înainte de lansarea în producţie, se va solicita ''BUN DE TIPAR" din partea reprezentanţilor achizitorului;
- să respecte prevederile legislaţiei naţionale şi comunitare în vigoare.
Produsele vor fi realizate în conformitate cu standardele, normele şi reglementările legale aflate în vigoare. Suprafaţa hârtiei trebuie să prezinte aspect uniform şi structură uniformă netedă, fără cute, încreţituri, ondulaţii, găuri, pete sau alte defecte vizibile cu ochiul liber, care ar dăuna în utilizarea produselor.
Cerinţe speciale pentru produsele din cadrul Lot 1, cap. A - Condici:
Produsele solicitate în cadrul Lot 1, cap. A - Condici trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe:
- coperta trebuie să fie din carton lucios de grosime 3 - 4 mm;
- modelele de copertă (8 modele diferite, anexate) trebuie să fie direct imprimate pe carton (coperţile condicilor);
- coperta trebuie să fie prinsă solid astfel încât să nu se dezlipească de paginile interioare având în vedere utilizarea intensivă zilnică;
- paginile interioare să fie de calitate bună astfel încât să nu se rupă când sunt semnate (vor fi semnate faţă-verso);
- paginile să fie bine lipite/legate astfel încât să nu se desprindă de coperţile condicilor;
- paginile să fie lipite/legate astfel încât să fie uşor de semnat în rubricile de lângă cotor;
- prima pagină din condică trebuie să fie cartonată (carton cu grosimea de 1 mm) şi să fie imprimată identic cu coperta condicii, respectiv să fie imprimată cu modelul de copertă;
- coperţile condicilor trebuie să fie mai mari decât paginile din interior cu 5 mm pe toate laturile astfel încât interiorul să fie protejat împotriva uzurii datorate utilizării intensive zilnice.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.