Feedback
I.D.: 59882185

“Realizare blocuri de locuinţe sociale in oraşul Bumbesti Jiu" - Lotul 1 "Reabilitare clădire locuinţe sociale (cămin nefamilisti nr.4)" si Lotul 2 –"Reabilitare clădire in vederea amenajării unor locuinţe sociale (str. Gr Al. Ghica)"

Data publicarii
12.08.21 Exista 74.800 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45215200-9
Termenul limita pentru depunere:
30.08.21
Pretul estimativ:
7.922.230,48 RON - 7.922.230,48 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.08.21 Publicat la 26.08.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul principal al prezentului acord-cadru constă în execuţia lucrărilor de “Realizare blocuri de locuinţe sociale in oraşul Bumbesti Jiu" - Lotul 1 "Reabilitare clădire locuinţe sociale (cămin nefamilisti nr.4)" si/sau dupa caz Lotul 2 – "Reabilitare clădire in vederea amenajării unor locuinţe sociale (str. Gr Al. Ghica)", lucrări descrise în proiectul tehnic, detaliile de executie si caietul de sarcini, ce fac parte i...
Obiectul principal al prezentului acord-cadru constă în execuţia lucrărilor de “Realizare blocuri de locuinţe sociale in oraşul Bumbesti Jiu" - Lotul 1 "Reabilitare clădire locuinţe sociale (cămin nefamilisti nr.4)" si/sau dupa caz Lotul 2 – "Reabilitare clădire in vederea amenajării unor locuinţe sociale (str. Gr Al. Ghica)", lucrări descrise în proiectul tehnic, detaliile de executie si caietul de sarcini, ce fac parte integrantă din documentaţia de atribuire, în termen de 48 luni pentru fiecare dintre cele 2 loturi. Acordul cadru va fi împărţit în 2 loturi. Executarea lucrărilor se va iniţia simultan, pentru mai multe contracte subsecvente, sau doar pentru un singur contract subsecvent in functie de alocarile bugetare. “Procedura de atribuire a acordului cadru este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractelor subsecvente acordului cadru este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie de catre MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI ADMINISTRAŢIEI, semnarea contractelor subsecvente făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractele subsecvente cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul nealocarii creditelor bugetare cu aceasta destinatie, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada pentru care operează clauza suspensiva este aceiasi cu perioada pe care se incheie acordul cadru. - Estimarea cantitati maxime acord cadru – conform listei cu cantitati de lucrari pe categorii de lucrari. - Estimarea cantitatilor minime acord cadru – conform listei cu cantitati de lucrari pe categorii de lucrari. - Estimarea cantitatilor maxime pe contract subsecvent – conform listei cu cantitati de lucrari pe categorii de lucrari. - Estimarea cantitatilor minime pe contract subsecvent – conform listei cu cantitati de lucrari pe categorii de lucrari. Pentru obiectul achizitiei: • acordul-cadru se va incheia cu un singur operator economic. • Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 4 ani Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Se estimeaza ca va fi incheiat 1 contract subsecvent pentru fiecare an, o data pe an, pentru fiecare dintre cele doua loturi. Valoarea estimata a acordului cadru este urmatoarea: 7.922.230,48 lei fara tva Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit: Pentru Lotul 1 = 3.860.013,40 lei fara tva; Pentru Lotul 2 = 4.062.217,08 lei fara tva; Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari pana in a 7 -a zi inclusiv inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 10 zile. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu