Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract avand ca obiect ,,REABILITARE ENERGETICA A SALII DE SPORT RECAŞ", ce se deruleaza prin PNRR Componenta 10 – FONDUL LOCAL, INVESTITIA I.3 – Reabilitare moderata a cladirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale ca urmare a semnării Contractului de finanta...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract avand ca obiect ,,REABILITARE ENERGETICA A SALII DE SPORT RECAŞ", ce se deruleaza prin PNRR Componenta 10 – FONDUL LOCAL, INVESTITIA I.3 – Reabilitare moderata a cladirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale ca urmare a semnării Contractului de finantare incheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) nr. 7874 din 20.01.2023, COD C 10-I3-1044, inregistrat la UAT ORASUL RECAŞ cu nr. 2279 din 14.02.2023, prin care se finantează reabilitarea energetică a SALII DE SPORT din orasul RECAŞ.
A fost elaborat Proiectul tehnic nr. 11198/2023 (faza PTh) pe baza căruia se vor executa lucrările.
Procedura de achiziţie cuprinde următoarele lucrări de renovare energetica conform proiect tehnic atasat.
Durata de execuţie a lucrarilor este de maxim 12 luni începând de la data prevãzutã în Ordinul de începere.
Perioada de garanţie ce va fi acordata lucrarilor este de minim 36 luni, conform prevederilor art. 3 din Legea nr. 163/2016 privind modificarea şi completarea Legii 10/1995 şi va decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală
Lucrarea se încadrează, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii şi a H.G. 261/94, H.G. 766/1997, anexa 3, referitoare la aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii, în categoria de importanţă "C" (normală) şi clasa de importanţă "III" (medie).
Valoarea estimata totala a obiectului procedurii, este de 3.850.988,84 lei fara TVA, detaliată astfel:
cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza - 3.801.341,16 lei fara TVA, din care:
4.1 - Constructii si instalatii - 2.887.556,21 lei fara TVA
4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 913.784,95 lei fara TVA
cap. 5 – Alte cheltuieli - 49.647,68 lei fara TVA, din care:
cap. 5.1 – Organizare de santier - 49.647,68 lei fara TVA, din care:
Valoarea estimata NU include valoarea sumelor provizionate/rezerve de implementare si nici valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute, dar aceasta a fost luata in considerare la stabilirea tipului procedurii de atribuire.
Cheltuieli diverse si neprevazute 79.524,96 lei fara TVA.