Feedback
I.D.: 86915684

“REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SEDIULUI AURELIAN" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 , Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2. - Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice

Data publicarii
14.09.23 Exista 43.967 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
4.429.157,26 RON - 4.429.157,26 RON
 
 
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului consta in indeplinirea urmatoarelor activitati: ETAPA I - serviciile privind proiectarea lucrărilor, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize ...
Obiectul contractului consta in indeplinirea urmatoarelor activitati: ETAPA I - serviciile privind proiectarea lucrărilor, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize de amplasament, autorizaţii de construire/desfiinţare, autorizări ISCIR şi puneri în funcţiune, planuri urbanistice, etc.); ATENŢIE: se vor lua în calcul şi eventualele studii de soluţie, proiecte de devieri de instalaţii, cercetări arheologice, etc. sau orice altedocumentaţii sunt solicitate de autorităţile care eliberează avizele/acordurile/autorizaţiile. Elaborarea proiectului pentru autorizareaexecutării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E), proiectului tehnic de execuţie (P.T.) şi detaliilor de execuţie (D.E.), a scenariului de securitate la incendiu; Avizarea proiectului pentru autorizarea executărilor de construire se face de către M.A.I. – D.G.L. - Serviciul Patrimoniu Imobiliar şiProtecţia Mediului. Asigurarea verificării tuturor documentaţiilor tehnico-economice, a eventualelor dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulăriilucrărilor, a proiectului as-built prin verificatori tehnici atestaţi M.D.L.P.A., pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentruinstalaţiile aferente construcţiilor, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare; Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului; Certificat de performanţă energetică energetică (acesta se va elabora ulterior execuţiei lucrărilor de către, un auditor energetic atestat); Documentaţiile necesare pentru realizarea branşamentelor/racordurilor la utilităţi – proiecte tehnice, studii de soluţie, avize,autorizaţii de construire, inclusiv obţinerea acestora, în conformitate cu CU. Elaborarea Devizului general conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Avizarea documentaţiei Proiectului Tehnic de către M.A.I – D.G.L. – Consiliul Tehnico – Economic. ETAPA II – execuţia lucrărilor va cuprinde: Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie, întocmite în etapa I, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat. Racordarea la utilităţi – realizarea branşamentelor/racorduri în funcţie de consumurile rezultate în urma proiectării; ATENŢIE: Oferta va cuprinde toate etapele aferente obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, întocmirii proiectului tehnic, executării şi recepţionării lucrărilor, sens în care, se va lua în calcul şi timpul necesar realizării acestor lucrări, astfel încât la momentul recepţiei terminării lucrărilor, obiectivul de investiţii să fie funcţional. Furnizare şi montare / punere în funcţiune utilaje şiechipamente; Pregătirea personalului beneficiarului investiţiei în vederea utilizării echipamentelor furnizate în cadrul contractului. ETAPA III – etapa de finalizare a obiectivului de investiţii şi recepţia la terminarea lucrărilor va cuprinde: Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări metrologice ale utilajelor aferente investiţiei care impun avizare, autorizări, etc; Efectuarea probelor, testelor, încercărilor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate; Obţinerea Certificatelor de performanţă energetică a clădirilor, necesare conform prevederilor legale la recepţia la terminarealucrărilor; Prezentarea documentaţiei as-built - care reprezintă actualizarea, pe parcursul execuţiei lucrărilor a documentaţiei întocmită la faza de proiect tehnic de execuţie, în conformitate cu modificările aduse construcţiei şi însuşite de specialiştii verificatori de proiecte şi/sau experţi tehnici, după caz, astfel încât, la finalizarea lucrărilor, proiectul să reflecte realitatea din teren, aşa cum este prevăzut în H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Participarea proiectantului la realizarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmită conform prevederilor H.G. nr.273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/18.05.2017; Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Este obligatoriu ca proiectanţii obiectivului să elaboreze şi să prezinte comisiei de recepţie referatul proiectantului, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Ofertantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare obţinerii în timp util a tuturor avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, inclusiv cele de la furnizorii de utilităţi, elaborării tuturor documentaţiilor mai sus specificate, executării tuturor lucrărilor de construcţii şiinstalaţii, testării/efectuării probelor şi recepţionării acestora pe fiecare tronson în parte, în conformitate cu prevederile legale naţionale şi prescripţiile tehnice în vigoare, cu respectarea termenului contractat. ETAPA IV – Etapa de garanţie a lucrărilor va cuprinde: Dacă situaţia impune, proiectantul va prezenta la solicitarea Autorităţii contractante soluţii/puncte de vedere iar Executantul va remedia eventualele lucrări deteriorate ce pot apărea în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, sisteme etc. Recepţia finală a lucrărilor; Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului la recepţia finală în calitate de invitat larecepţia finală, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul “REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI VÎNJU MARE" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5- Valul renovării/Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
“Reabilitarea şi modernizarea sediului Poliţiei municipiului Drobeta Turnu Severin" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 , Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
Lucrari,proiectare si inginerie,asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor SISTEM DE TRAFIC MANAGEMENT in cadrul proiectului: "Creşterea mobilităţii urbane prin modernizarea şi eficientizarea transportului public, reabilitare căi de rulare transport public, inclusiv piste biciclişti si realizare sistem inteligent de trafic management" COD SMIS 128542 09.06.20
Reabilitare termoenergetică a pavilioanelor C2 şi C3 de la Serviciul Teritorial al poliţiei de Frontieră Mehedinţi 02.05.23
Achizitie proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrare ,,Crearea pistelor pentru biciclisti ’’ , Cod SMIS 127643 18.05.20
Reabilitare si modernizare străzi din orasul Strehaia, judetul Mehedinti 05.12.22
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Modernizarea, reabilitarea şi dotarea Ambulatoriului Secţiei Boli Infectioase din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin" 27.10.20
Servicii specialist comisia de receptie la terminarea lucrarilor  
:Servicii de proiectare – faza PT pentru proiectul "Reabilitare moderata a corpului de cladire C1 a Liceului Tehnologic "Matei Basarab" oras Strehaia, judetul Mehedinti, in vederea imbunatatirii furnizarii de servicii publice" 06.11.23
"Reabilitare moderata a corpului de cladire C3 a Scolii Gimnaziale "Mihai Viteazu", oras Strehaia, judetul Mehedinti, in vederea imbunatatirii furnizarii de servicii publice" 13.11.23