Autoritatea contractanta doreşte încheierea unui contract de lucrări în realizarii obiectivului de investitii“Reabilitarea şi modernizarea Ascensorului pentru persoane Q=1200 Kg, 6 Staţii, 6 Accese, Serie fabricaţie 108AM0600185 DIN 2008, la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi" - Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie şi Lucrări de Execuţie" , conform Caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimată a contractului...
Autoritatea contractanta doreşte încheierea unui contract de lucrări în realizarii obiectivului de investitii“Reabilitarea şi modernizarea Ascensorului pentru persoane Q=1200 Kg, 6 Staţii, 6 Accese, Serie fabricaţie 108AM0600185 DIN 2008, la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi" - Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie şi Lucrări de Execuţie" , conform Caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 106.363,00 RON (fără TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 907/2018):
1. Pentru serviciile de proiectare - valoarea estimata de: 11.100,00 RON (fără TVA) formata din:
i. Servicii de Întocmire a documentaţiilor necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii (corespunzătoare cap.3 punctul 3.2 din Devizul General al obiectivului de investitii): 3.500,00 lei
ii. Servicii de Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie (corespunzătoare cap.3 punctul 3.5.5. din Devizul General al obiectivului de investitii): 600,00 lei
iii. Servicii de Elaborare a Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie (corespunzătoare cap.3 punctul 3.5.6. din Devizul General al obiectivului de investitii): 5.000,00 lei
iv. Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor (corespunzătoare cap.3 punctul 3.8.1.1 din Devizul General al obiectivului de investitii): 1.000,00 lei
v. Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii (corespunzătoare cap.3 punctul 3.8.1.2 din Devizul General al obiectivului de investitii): 1.000,00 lei
2. Pentru execuţia lucrărilor - valoarea estimata de 95.263,00 lei
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 3.000,00 lei (fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice respectiv Instrucţiunea ANAP nr. 1/2021 (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare)
*** De asemenea, valoarea estimată a viitorului contract de achiziţie publică, în cuantum de 106.363,00 RON (fără TVA) nu conţine alte sume necesare implementării cum ar fi sume provizionate, rezerve de implementare, cheltuieli incidentale.
Se recomanda operatorilor economici vizitarea amplasamentului pentru a evalua pe proprie raspundere, cheltuială şi risc, datele necesare pentru elaborarea ofertei. Termenul limita de vizualizare a amplasamentelor va expira cu 3 zile calendaristice înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractantă precizează că orice obiecţiune cu privire la conţinutul documentaţiei de atribuire, precum şi orice solicitare de extensie de durată de execuţie şi suplimentare de valori după semnarea contractului de lucrări, ca urmare a necunoaşterii amplasamentului, nu va fi luată în considerare.
Durata prestării serviciilor şi a executării lucrărilor va fi de 2 luni calendaristice, dar nu va depăşi data de 30.11.2021.
Lucrarea se consideră încheiată dupa obţinerea de la CNCIR a autorizaţiei de funcţionare pentru ascensoare.
În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.