Contract de execuţie lucrări avand ca obiect: întocmire Documentatie pentru obtinere avizelor şi autorizaţiilor,Proiect pentru obţinere Autorizaţie de construcţie (PAC),Proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor(POE), Proiect tehnic de execuţie,servicii de Asistenţă tehnică proiectant şi Execuţie lucrări,in cadrul obiectivului de investitii: “Reabilitare, modernizarea, extinderea cladirilor şi echiparea infrastructurii...
Contract de execuţie lucrări avand ca obiect: întocmire Documentatie pentru obtinere avizelor şi autorizaţiilor,Proiect pentru obţinere Autorizaţie de construcţie (PAC),Proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor(POE), Proiect tehnic de execuţie,servicii de Asistenţă tehnică proiectant şi Execuţie lucrări,in cadrul obiectivului de investitii: “Reabilitare, modernizarea, extinderea cladirilor şi echiparea infrastructurii educaţionale a Cresei nr.7"
Activităţile aferente îndeplinirii contractului de execuţie:Elaborare Documentatie pentru obtinere avizelor şi autorizaţiilor,Elaborare Proiect pentru obţinere Autorizaţie de construcţie (PAC),Elaborare Proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor(POE),Elaborare Proiect tehnic de execuţie Memoriul tehnic general,Memorii tehnice pe specialităţi,Breviare de calcul,Caiete de Sarcini,Liste Cantităţi de lucrări,Detalii de execuţie,Elaborare Program de control,Elaborare Plan de securitate şi sănătate pe şantier,Pregătire Carte tehnică a construcţiei, inclusiv Elaborare Proiect tehnic de execuţie actualizat la finalizarea lucrărilor – As built,Actualizare Deviz general,Elaborare raport de activitate periodic (lunar),Asigurare serviciilor de Asistenţă tehnică din partea proiectantului,
1)Execuţie lucrări;
2) Lucrari propuse privind partea de structura
3) Lucrari privind performantelor energetice ale cladirii:
4) Lucrări de reabilitare termică a sistemului de încălzire/a sistemului de furnizare a apei calde de consum
5)Inlocuirea instalatiei de distributie a apei reci;
6)Inlocuirea coloanelor de canalizare menajera;
7)Lucrarile de reabilitare/modernizare a instalatiei de iluminat in cladire
8)Reabilitarea/ modernizarea instalatiei electrice, inlocuirea circuitelor electrice deteriorate sau subdimensionate
9)Lucrari pentru instalatia de paratraznet ;
10)Repararea elementelor de constructie ale fatadei care prezinta potential pericol de desprindere si/sau afecteaza functionalitatea cladirii;
11)Demontarea instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatadele/terasa cladirii, precum si montarea/remontarea acestora dupa efectuarea lucrarilor de interventie;
12)Refacere finisajelor interioare in zonele de interventie;
13) Repararea trotuarelor de protectie, in scopul eliminarii infiltratiilor la infrastructura cladirii;
14) Lucrari de montare a tamplariei interioare
15) Creareea de facilitati/adaptarea infrastructurii pentru persoanele cu dizabilitati
16) Lucrari de interventii pentru obtinerea autorizatiei de securitate la incendiu
17) Alte lucrari specifice necesare
18) Montaj utilaj
19) Lista echipamente
20) Lucrari conexe-corpuri de iluminat exterior
21) Organizare de santier-lucrari de constructii
22) Achizitia de materiale si echipamente
23) Punerea in functiune a instalatiilor aferente constructiei;
24) Remedierea tuturor defectiunilor constatate de Beneficiar si reprezentantul acestuia pe perioada executiei;
25) Remedierea defectiunilor in perioada de garantie semnalate de Beneficiar sau Reprezentantul acestuia in conformitate cu conditiile contractuale si regulamentul privind receptia receptia constructiei aplicabile;
26)Participare la Receptia finala, in conformitate cu regulamentele privind receptia constructiei aplicabile.
Valoare estimata = 2.547.777,00 lei exclusiv T.V.A., reprezentând:
Proiect tehnic si detalii de executie 120.000,00
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor 15.713,00
Constructii si instalatii 2.260.797,00
Montaj utilaj 5.141,00
Uitilaje care necesita montaj (lista echipamente) 43.376,00
Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 22.111,00
Cheltuieli conexe organizarii de santier 14.715,00
Numarul de zile pana la care ofertantii pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.