Conform evaluarilor din PT, valoarea estimata totala a contractului este de 3.220.982,90 lei, fara T.V.A. compus din:
4.1.Constructii si instalatii 3.175.206,39 lei;
5.1.1.Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 45.776,51 lei.
Soluţia tehnică este următoarea:
- proiectarea elementelor geometrice in plan, profil longitudinal şi proźl transversal, cu păstrarea traseelor şi suprafeţelor disponibi...
Conform evaluarilor din PT, valoarea estimata totala a contractului este de 3.220.982,90 lei, fara T.V.A. compus din:
4.1.Constructii si instalatii 3.175.206,39 lei;
5.1.1.Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 45.776,51 lei.
Soluţia tehnică este următoarea:
- proiectarea elementelor geometrice in plan, profil longitudinal şi proźl transversal, cu păstrarea traseelor şi suprafeţelor disponibile actuale (fără exproprieri). În aceste condiţii, lăţimile in profil transversal sunt variabile de la un sector la altul, cu partea carosabilă de 3,00 sau 4,00 m şi platforma de 3,50 sau 5,00 m, cu pante transversale sub formă de acoperiş sau unică, cu valoarea de 2,5 % şi panta transversală a acostamentelor de 4,0 %;
- adoptarea soluţiilor tehnice pentru amenajare:
• strat de fundaţie inferior din balast, cu grosimea de 30 cm;
• strat de fundaţie superior din piatră spartă amestec optimal, cu grosimea de 20 cm;
• strat de legătură din B.A.D. 22,4, cu grosimea de 6 cm;
• strat de uzură din B.A. 16, cu grosimea de 4 cm;
- amenajarea acostamentelor prin pietruire cu piatră spaÊă cu grosimea de 15 cm şi compactare;
- amenajarea accesurilor la proprietăţi (158 buc.) cu lăţimea de 4,00, lungime variabilă şi pene de racordare la partea carosabilă a străzilor cu latura de 1,50 m, respectiv cu realizarea de podeţe tubulare din tablă corugată cu diametrul de 400 m. Structura de rezistenţă pe aceste suprafeţe este alcătuită din: strat de balast de 15 cm, strat de piatră spaĆă de 15 cm şi îmbrăcăminte din B.A. 16 de 5 cm;
- amenajarea intersecţiilor cu drumurile laterale pe o Iăţime de 4,00 m şi racordarea păĆ,ilor carosabile cu arce de cerc, utilizând aceeaşi structură rutieră ca şi pe partea carosabilă
- studiul scurgerii apelor de pe suprafeţele proiectate, cu colectarea acestora prin şanţuri din pământ;
- lucrări de siguranţa circulaţiei necesare (marcaje şi indicatoare de circulaţie).