Ȋncheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Cluj, având ca obiect: “Racordare la reteaua electrica a locului de consum Permanent Parcaj Public, Spatii Servicii si Administrative amplasata in mun. Cluj-Napoca, str. Avram Iancu, nr. 22-24, jud. Cluj, Solicitant: Casa de pensii a Bisericii Reformate din Romania", conform documentelor anexate.
2.4) Valoarea totală estimată - 662.112,70 lei fӑrӑ TVA, defalcatӑ ast...
Ȋncheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Cluj, având ca obiect: “Racordare la reteaua electrica a locului de consum Permanent Parcaj Public, Spatii Servicii si Administrative amplasata in mun. Cluj-Napoca, str. Avram Iancu, nr. 22-24, jud. Cluj, Solicitant: Casa de pensii a Bisericii Reformate din Romania", conform documentelor anexate.
2.4) Valoarea totală estimată - 662.112,70 lei fӑrӑ TVA, defalcatӑ astfel:
(detaliere pe capitole şi valoare din DG)
- cap.1.2. Amenajarea terenului(demontari): 0,00 lei
- cap.1.3. Amenajari pentru protectia mediului: 0,00 lei
- cap.3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 0,00 lei
- cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 649.130,09 lei
- cap.5 Alte cheltuieli: 5.1.Organizare de santier: 12.982,61 lei
Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se vor transmite cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Va fi cotata executie lucrare.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.