Obiectul contractului constă în îndeplinirea următoarelor activităţi:
I. Servicii privind proiectarea lucrărilor, care vor cuprinde:
- Elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii;
- Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E), proiect...
Obiectul contractului constă în îndeplinirea următoarelor activităţi:
I. Servicii privind proiectarea lucrărilor, care vor cuprinde:
- Elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii;
- Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E), proiectului tehnic de execuţie (P.T.) şi detaliilor de execuţie (D.E.);
- Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului;
II. Execuţia lucrărilor aferente realizării obiectivului de investiţii: “Modernizarea, renovarea şi dotarea căminului cultural comuna Livada, judeţul Arad”, conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie, întocmite în etapa I.
Valoarea estimată conform devizului general şi devizului indicativ este de: 873.114,69 lei, fiind defalcată astfel:
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului: 50.847,52 lei, din care:
Valoare eligibiliă: 26.544,13 lei, din care:
- Proiect tehnic: 23.749,03 lei;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 2.795,10 lei.
Valoare neeligibiliă: 24.303,39 lei, din care:
- Proiect tehnic: 18.661,95 lei;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 5.641,44 lei.
Executie lucrari: 822.267,17 lei, din care:
Valoare eligibiliă: 822.267,17 lei, din care:
- Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 123.846,22 lei;
- Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 22.835,97 lei;
- Construcţii şi instalaţii: 564.731,32 lei;
- Montaj utilaj tehnologic: 2.189,49 lei;
- Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj (procurare): 80.540,81 lei;
- Organizare de şantier: 28.123,36 lei.
Utilajele si echipamentele fara montaj si dotarile nu fac obiectul prezentei proceduri.
Valoarea estimata nu cuprinde cheltuielile diverse şi neprevazute.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 6-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.