Feedback
I.D.: 92101182

“Proiect de design pentru reamenajarea spaţiului Sală Multifuncţională Palat Administrativ, echipamente şi dotări, Sală Multifuncţională Palat Administrativ – Sistem integrat de distribuţie şi afişare video şi Pupitru digital";

Data publicarii
22.01.24 Exista 202.706 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32323400-7 32322000-6
Termenul limita pentru depunere:
05.02.24
Pretul estimativ:
1.008.403,36 RON - 1.008.403,36 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini-semnat.pdf
  2. formulare-semnat.pdf
  3. FisaDate_DF1201931.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul de investiţie propus a se realiza în cadrul prezentului contract, consta in achiziţia unui Sistem integrat de distribuţie şi afişare video (sistem videowall), proiectarea, furnizarea echipamentelor specifice, instalarea acestora, punerea în funcţiune şi testarea întregului sistem, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante cât şi a unui Pupitru digital pentru vorbitor complet echipat. La instalar...
Obiectivul de investiţie propus a se realiza în cadrul prezentului contract, consta in achiziţia unui Sistem integrat de distribuţie şi afişare video (sistem videowall), proiectarea, furnizarea echipamentelor specifice, instalarea acestora, punerea în funcţiune şi testarea întregului sistem, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante cât şi a unui Pupitru digital pentru vorbitor complet echipat. La instalarea sistemului vor fi necesare intervenţii asupra spaţiului în care se va instala iar Contractantul va face toate operaţiunile necesare de readucere a spaţiului în condiţiile optime de instalare, de comun acord cu autoritatea contractantă şi fără costuri suplimentare din partea autorităţii contractante. Alimentarea cu energie electrică a echipamentelor se va face în conformitate cu normele actuale şi în funcţie de reţeaua electrică de distribuţie existentă sau, în situaţia în care echipamentele ofertate necesită condiţii speciale de alimentare, Contractantul va efectua toate lucrările necesare pentru asigurarea utilităţilor conform specificaţiilor producătorilor. Fiecare echipament va fi considerat ca şi un complet, care include toate accesoriile necesare instalării şi funcţionării la parametrii pentru care a fost proiectat. Pentru fiecare echipament, care o necesită, se va prevedea software-ul aferent instalării/configurării fără alte costuri suplimentare pentru Autoritate Contractantă (CJ Timiş). Pentru fiecare echipament în parte se vor prevedea toate accesoriile mecanice, electrice, de conectică, etc. specifice şi necesare fiecărui echipament ofertat pentru funcţionarea acestuia, în conformitate cu descrierile prezentului caiet de sarcini. Echipamentele care fac parte din obiectul achiziţiei sunt compuse din 2 loturi: Lot 1 Sistem integrat de distribuţie şi afişare video compus din următoarele: ● Sistem de afişare video; ● Sistem de preluare, distribuţie video şi control centralizat; ● Accesorii; Lot 2 Pupitru digital pentru vorbitor compus din următoarele: ● Pupitru din Plexiglas; ● Microfon; ● Display Full HD; ● Conectori; Livrarea produselor "Sistem integrat de distribuţie şi afişare video", configurare şi punere în funcţiune, instruire personal, reparaţie încăperi după instalarea sistemelor, va fi asigurată de către Contractant în termen de maxim 60 de zile de la data intrării în vigoare a contractului. Livrarea produsului "Pupitru digital", configurare şi punere în funcţiune, instruire personal, va fi asigurată de către Contractant în termen de maxim 60 de zile de la data intrării în vigoare a contractului. Valabilitatea contractului: 4 luni de la data intrării în vigoare - dar nu mai târziu de 30.06.2024. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire,cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta; numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4-a zi inainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Proiect de design pentru reamenajarea spaţiului Sală Multifuncţională Palat Administrativ, echipamente şi dotări, Sală Multifuncţională Palat Administrativ Pupitru digital"; 27.02.24
“Proiect de design pentru reamenajarea spaţiului Sală Multifuncţională Palat Administrativ, echipamente şi dotări, Sală Multifuncţională Palat Administrativ Pupitru digital";  
“Proiect de design pentru reamenajarea spaţiului Sală Multifuncţională Palat Administrativ, echipamente şi dotări, Sală Multifuncţională Palat Administrativ – Sistem integrat de distribuţie şi afişare video şi Pupitru digital";  
Modernizarea Iluminatului public în comuna Cărpiniş Satele Cărpiniş şi Iecea Mică 01.11.21
Modernizarea Iluminatului public în comuna Cărpiniş Satele Cărpiniş şi Iecea Mică 09.11.21
Modernizarea Iluminatului public în comuna Cărpiniş Satele Cărpiniş şi Iecea Mică 01.11.21
Execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii: ,, Modernizarea Iluminatului public în comuna Săcălaz – Satele Săcălaz– parţial, Beregsau Mare – parţial şi Beregsău Mic - parţial" 07.03.22
Studiul de Fezabilitate - Lucrari de reabilitare poduri, podete si tuneluri de cale ferata-etapa II SRCF Timisoara – 2 loturi 23.06.20
Studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investitii: Lucrari de reabilitare poduri, podete si tuneluri de cale ferata - etapa II Lot SRCF Timisoara 08.08.19
Studiul de Fezabilitate -Lucrari de reabilitare poduri, podete si tuneluri de cale ferata-etapa II SRCF Timisoara – 2 loturi 21.01.20