Direcţia Fiscală Braşov doreşte achiziţionarea de produse de birotică, papetărie, pe loturi, prin încheierea unui singur contract pentru pentru ambele loturi, sau câte un contract pentru fiecare lot în parte, prin organizarea unei proceduri simplificate, conform prevederilor art.7 alin.1 lit.b) din Legii 98 / 2016, privind achiziţiile publice
* Lot 1 – produse de birotica, rechizite, conform caiet de sarcini
* Lot 2 – produ...
Direcţia Fiscală Braşov doreşte achiziţionarea de produse de birotică, papetărie, pe loturi, prin încheierea unui singur contract pentru pentru ambele loturi, sau câte un contract pentru fiecare lot în parte, prin organizarea unei proceduri simplificate, conform prevederilor art.7 alin.1 lit.b) din Legii 98 / 2016, privind achiziţiile publice
* Lot 1 – produse de birotica, rechizite, conform caiet de sarcini
* Lot 2 – produse de papetarie, conform caiet de sarcini
Număr zile până la care se pot solicita clarificări ȋnainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile.
Autoritatea contractantă va raspunde ȋn mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu cel puţin 3 zile ȋnainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea 98/2016, actualizată şi ale art. 27 din Anexa la HG 395/2016 actualizată.