Feedback
I.D.: 91610639

“Motounelte dotare district: LOT 1: Masina gaurit rotopercutoare – 45 buc; LOT 2 – Vibrator de beton – 7 buc; LOT 3 – Flex + set discuri – 45 buc; LOT 4: Betoniera – 45 buc"

Data publicarii
11.01.24 Exista 110.829 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44512600-8 42622000-2 42600000-2 43413000-1
Termenul limita pentru depunere:
06.02.24
Pretul estimativ:
143.660,09 RON - 143.660,09 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1200164.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Conditii contractuale.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta este interesata in achizitionarea de motounelte pentru dotarea sectiilor de drumuri ce apartin DRDP Craiova pentru a se spori optimizarea lucrarilor de intretinere efectuate in zona drumurilor nationale de pe raza D.R.D.P Craiova. Autoritatea contractanta este interesata de achizitionarea urmatoarelor produse: LOT 1 - Masina gaurit rotopercutoare – 45 buc LOT 2 - Vibrator de beton – 7 b...
Autoritatea contractanta este interesata in achizitionarea de motounelte pentru dotarea sectiilor de drumuri ce apartin DRDP Craiova pentru a se spori optimizarea lucrarilor de intretinere efectuate in zona drumurilor nationale de pe raza D.R.D.P Craiova. Autoritatea contractanta este interesata de achizitionarea urmatoarelor produse: LOT 1 - Masina gaurit rotopercutoare – 45 buc LOT 2 - Vibrator de beton – 7 buc LOT 3 - Flex + set discuri – 45 buc. LOT 4 – Betoniera – 45 buc Achiziţia este necesară pentru buna desfăşurare a activităţii de întreţinere curentă pe timp de vară, în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de trafic şi siguranţa rutieră pe drumurile naţionale din administrarea DRDP Craiova. Transportul se va efectua de catre furnizor pe cheltuiala acestuia. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Achizitie motocositoare si motofierastraie: LOT 1: Motocositoare – 135 buc; LOT 2: Motofierastraie – 45 buc" 19.02.24
“Diverse articole de mobilier: Lot 1: Mobilier; Lot 2: Scaune; Lot 3: Vestiare metalice" 13.12.22
“Achizitie echipamente de mica mecanizare: LOT 1: Placa vibratoare, mai compactor, taietor rosturi; LOT 2: Aparat de spalat sub presiune, dulap scule 7 sertare complet echipat, motosuflanta; LOT 3: Motocompresor cu picamer, motopompa de apa si noroi, invertor sudura, grup electrogen + aparat de sudura; LOT 4: Remorca semnalizatoare; LOT 5: Instalatie amorsat cu emulsie" 18.06.24
“Achizitie echipamente de mica mecanizare: LOT 1: Placa vibratoare, mai compactor, taietor rosturi; LOT 2: Aparat de spalat sub presiune, dulap scule 7 sertare complet echipat, motosuflanta; LOT 3: Motocompresor cu picamer, motopompa de apa si noroi, invertor sudura, grup electrogen + aparat de sudura; LOT 4: Remorca semnalizatoare; LOT 5: Instalatie amorsat cu emulsie” 18.06.24
“Rechizite, papetarie, tipizate, consumabile de birou: Lot 1: Formulare tipizate fara regim special; Lot 2: Rechizite" 06.12.22
“Centrale termice pe lemne cu instalatie termica aferenta pentru districtele din cadrul DRDP Craiova: Lot 1: SDN CRAIOVA SI SDN DR. TR. SEVERIN; LOT 2: SDN ORSOVA SI SDN TG. JIU" 11.06.24
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane" 20.02.24
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane” 20.02.24
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane”  
Acord cadru-Intretinere periodica poduri loturile 1-6 pentru 4 ani: Lot 1 SDN CRAIOVA Lot 2 SDN TR SEVERIN Lot 3 SDN ORSOVA Lot 4 SDN TG JIU Lot 5 SDN RM VALCEA Lot 6 SDN SLATINA 11.10.21