Feedback
I.D.: 83234642

“MODERNIZARE PARTE CAROSABILA SI TROTUARE STRADA DRUMUL – FERMEI, SAT DOBROESTI, COMUNA DOBROESTI, JUDETUL ILFOV"

Data publicarii
12.06.23 Exista 77.683 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
05.07.23
Pretul estimativ:
1.395.254,79 RON - 1.395.254,79 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.06.23 Publicat la 18.06.23 Publicat la 23.06.23 Publicat la 26.06.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Profil transversal tip 1, km. 0+000 – 0+343.0, L=343,0m - parte carosabilă (cate o banda de circulaţie pe sens 3.00m) - stânga/dreapta bordura beton 20x25cm - stanga/dreapta trotuar pietonal cu lăţime variabila cuprinsa intre 1.00 - 1.50m - local pe partea dreapta spaţiu verde pana in limita de proprietate (gard sau cadastrala) Se vor prevede pante transversale ale carosabilului de 2,5%. Intre km 0+210 si km 0+250, ...
Profil transversal tip 1, km. 0+000 – 0+343.0, L=343,0m - parte carosabilă (cate o banda de circulaţie pe sens 3.00m) - stânga/dreapta bordura beton 20x25cm - stanga/dreapta trotuar pietonal cu lăţime variabila cuprinsa intre 1.00 - 1.50m - local pe partea dreapta spaţiu verde pana in limita de proprietate (gard sau cadastrala) Se vor prevede pante transversale ale carosabilului de 2,5%. Intre km 0+210 si km 0+250, datorita platformei mici a drumului, nu se va amenaja trotuar pe partea stânga, circulaţia pietonala asigurând-se de trotuarul de pe partea dreapta. Profil transversal tip 2, km. 0+343 – 0+432, L=89,0m - parte carosabilă (o banda de circulaţie 4.00m sens unic) - 1.50m zona asfalt delimitata de carosabil prin marcaj - stânga/dreapta bordura beton 20x25cm - stânga trotuar pietonal cu lăţime variabila cuprinsa intre 1.00 - 1.20m - dreapta trotuar pietonal cu lăţimea de 1.00m Se vor prevede pante transversale ale carosabilului de 2,5%, profil convertit stânga Profil transversal tip 3, km. 0+432 – 0+482.37, L=50,37m - parte carosabilă (o banda de circulaţie 4.00m sens unic) - stânga/dreapta bordura beton 20x25cm - stânga trotuar pietonal cu lăţime variabila cuprinsa intre 1.00 - 1.20m Se vor prevede pante transversale ale carosabilului de 2,5%, profil convertit stânga Sistem rutier propus Partea carosabila: 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA16 rul 50/70; 6 cm strat de legatura din BAD 22.4 leg 50/70; 20cm strat din piatra sparta conform SR 13242+A1/2008; 30 cm strat de fundaţie din balast conform SR 13242+A1/2008; 7cm strat de forma din nisip Trotuar: 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA8 rul 50/70; 10 cm strat de balast stabilizat conform SR 13242+A1/2008; 10 cm strat de balast conform SR 13242+A1/2008; bordura mica stanga 10x15cm acolo unde nu exista gard existent; Scurgerea apelor Pentru colectarea şi evacuarea apelor pluviale, profilul longitudinal a fost amenajat astfel încât apele pluviale să fie conduse spre punctele de minim. În aceste puncte se vor amplasa gurile de scurgere ale canalizării pluviale, guri de scurgere existente care vor fi relocate dupa caz si aduse capacele la cota drumului executat. Reglementarea circulaţiei Reglementarea circulaţiei se va face prin realizarea de marcaje rutiere longitudinale si transversale şi prin semnalizarea verticală - indicatoare rutiere. După terminarea lucrărilor de asfaltare se vor realiza marcajele rutiere transversale: - indicatoare rutiere - marcaje transversale treceri de pietoni Mutări şi protejări utilităţi Prin proiectarea axei în plan s-a încearcat respectarea STAS 863 dar şi evitarea demolărilor, exproprierilor şi mutărilor de utilităţi. Dacă în timpul execuţiei lucrărilor de modernizare vor fi întâlnite şi alte utilităţi acestea vor fi mutate sau protejate în conformitate cu avizele date de deţinătorii acestora. Se considera ca prin realizarea lucrarilor drumul va fi adus la o stare care sa corespunda cerintelor de calitate prevazute de legea 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si anume – rezistenta si stabilitate la actiuni statice, dinamice si seismice, siguranta in exploatare, igiena, sanatatea oamenilor, protectia si refacerea mediului. Executia lucrarilor se va realiza pe baza documentatiilor de proiectare la faza Proiect tehnic si Detalii de Executie, elaborate de Beneficiar, in anul 2023. Acesta strada se încadrează în clasa de trafic mediu, iar categoria de importantă este “C" (construcţii de importantă normală, conform HG 766/1997). Conform conţinutului acestui proiect, lucrările ce vor face obiectul viitorului contract de achiziţie publică sunt lucrări de complexitate medie, ce presupun operaţii specifice e Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări inainte de data limită de depunere a ofertelor este de 12 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu