Feedback
I.D.: 90304095

“LUCRĂRI DE REALIZARE AVÂND SCOPUL CREŞTERII EFICIENŢEI ENERGETICE ALE CLĂDIRII PRIMĂRIEI ORAŞULUI SĂCUENI": Lot 1: Lucrări de modernizare Lot 2: Lucrări de extindere

Data publicarii
06.12.23 Exista 44.664 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45262800-9
Termenul limita pentru depunere:
29.12.23
Pretul estimativ:
2.111.177,45 RON - 2.111.177,45 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.12.23 Publicat la 11.12.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin realizarea investiţiei sunt urmărite două obiective, respectiv reabilitarea clădirii primăriei Oraşului Săcueni în scopul creşterii eficienţei energetice ale acesteia şi extinderea clădirii pe latura nordică a acesteia. În urma realizării proiectului clădirea primăriei Oraşului Săcueni nu îşi va schimba funcţiunea. Clădirea se va extinde pe latura nordică cu 6,00 m. Se va realiza reabilitarea termică a clădirii în ved...
Prin realizarea investiţiei sunt urmărite două obiective, respectiv reabilitarea clădirii primăriei Oraşului Săcueni în scopul creşterii eficienţei energetice ale acesteia şi extinderea clădirii pe latura nordică a acesteia. În urma realizării proiectului clădirea primăriei Oraşului Săcueni nu îşi va schimba funcţiunea. Clădirea se va extinde pe latura nordică cu 6,00 m. Se va realiza reabilitarea termică a clădirii în vederea reducerii consumului anual specific de energie şi a indicatorului de emisie echivalentă CO2 prin termoizolarea clădirii. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în zile: 9. Răspunsurile la solicitarile de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la sectiunea "Listă, clarificări, notificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit conform art. 27 alin. (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: În a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică și socială a Orașului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziționarea de produse IT LOT 2 – Achiziționarea de mobilier școlar și dotări specifice LOT 3 – Achiziționarea de aparate electrice  
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică și socială a Orașului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziționarea de produse IT LOT 2 – Achiziționarea de mobilier școlar și dotări specifice LOT 3 – Achiziționarea de aparate electrice 02.08.24
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică și socială a Orașului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziționarea de produse IT LOT 2 – Achiziționarea de mobilier școlar și dotări specifice LOT 3 – Achiziționarea de aparate electrice 02.08.24
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică și socială a Orașului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziționarea de produse IT LOT 2 – Achiziționarea de mobilier școlar și dotări specifice LOT 3 – Achiziționarea de aparate electrice 09.08.24
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică şi socială a Oraşului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziţionarea de produse IT LOT 2 – Achiziţionarea de mobilier şcolar şi dotări specifice LOT 3 – Achiziţionarea de aparate electrice 22.11.23
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică şi socială a Oraşului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziţionarea de produse IT LOT 2 – Achiziţionarea de mobilier şcolar şi dotări specifice LOT 3 – Achiziţionarea de aparate electrice 22.11.23
Furnizare produse în cadrul proiectului "Revitalizarea fizică, economică şi socială a Oraşului Săcueni" cod SMIS 126139 lotizat după cum urmează: LOT 1 - Achiziţionarea de produse IT LOT 2 – Achiziţionarea de mobilier şcolar şi dotări specifice LOT 3 – Achiziţionarea de aparate electrice 02.08.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “REABILITARE ÎN VEDEREA EFICIENTIZĂRII ENERGETICE A ŞCOLII GIMNAZIALE “TOLDY" DIN LOCALITATEA SÂNNICOLAU DE MUNTE, ORAŞ SĂCUENI, JUDEŢUL BIHOR" 22.11.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “REABILITARE ÎN VEDEREA EFICIENTIZĂRII ENERGETICE A ŞCOLII GIMNAZIALE “TOLDY" DIN LOCALITATEA SÂNNICOLAU DE MUNTE, ORAŞ SĂCUENI, JUDEŢUL BIHOR" 21.08.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “REABILITARE ÎN VEDEREA EFICIENTIZĂRII ENERGETICE A ŞCOLII GIMNAZIALE “TOLDY" DIN LOCALITATEA SÂNNICOLAU DE MUNTE, ORAŞ SĂCUENI, JUDEŢUL BIHOR" 21.08.23