4. Software suport,
Software suport, pentru care se solicită:-furnizarea, vânzarea, livrarea integrală a produselor lotului, Perioada minimă de garanţie solicitată coincide cu durata minima de licenţiere solicitată: conform specificaţii tehnice ale fiecărui produs, sau în funcţie de tipul de licenţă achiziţionată.Pe perioada de garanţie ofertată, care coincide cu durata de licenţiere ofertată, se solicit...
4. Software suport,
Software suport, pentru care se solicită:-furnizarea, vânzarea, livrarea integrală a produselor lotului, Perioada minimă de garanţie solicitată coincide cu durata minima de licenţiere solicitată: conform specificaţii tehnice ale fiecărui produs, sau în funcţie de tipul de licenţă achiziţionată.Pe perioada de garanţie ofertată, care coincide cu durata de licenţiere ofertată, se solicită fară costuri suplimentare:-lucrări de service, actualizări de funcţionalitate sau Securitate, asistenţă tehnică în remedierea problemelor identificate..
2. Software de bază,
Software de bază, pentru care se solicită:-furnizarea, vânzarea, livrarea integrală a produselor lotului, Perioada minimă de garanţie solicitată coincide cu durata minima de licenţiere solicitată: conform specificaţii tehnice ale fiecărui produs, sau în funcţie de tipul de licenţă achiziţionată.Pe perioada de garanţie ofertată, care coincide cu durata de licenţiere ofertată, se solicită fără costuri suplimentare:-lucrări de service, actualizări de funcţionalitate sau Securitate, asistenţă tehnică în remedierea problemelor identificate..
1. Echipamente hardware,
Echipamente hardware, pentru care se solicită:- furnizarea, vânzarea, livrarea integrală a echipamentelor hardware şi a accesoriilor necesare acestora pentru interconectare şi punerea în funcţiune,- servicii de integrare a echipamentelor şi sistemelor, realizarea interconexiunilor, operaţionalizărilor, astfel încât infrastructura hardware să fie funcţională la recepţie, - instruirea unui număr de 6 persoane cu privire la instalarea, mentenanţa si depanarea de bază pentru infrastructura hardware.Perioada de garanţie solicitată: conform specificaţii tehnice ale fiecărui produs.Pe perioada de garanţie se solicită, fără costuri suplimentare:- lucrări de service, constând în reparaţii (pentru defecte cauzate din vina producătorului/furnizorului), configurare (dacă este cazul), înlocuire de piese/accesorii pe perioada de garanţie (dacă se constată că acestea au cedat în urma utilizării conforme a echipamentelor de către achizitor)..
3. Software de laborator si monitorizare,
Software de laborator si monitorizare, pentru care se solicită:-furnizarea, vânzarea, livrarea integrală a produselor lotului. Perioada minimă de garanţie solicitată coincide cu durata minima de licenţiere solicitată: conform specificaţii tehnice ale fiecărui produs, sau în funcţie de tipul de licenţă achiziţionată.Pe perioada de garanţie ofertată, care coincide cu durata de licenţiere ofertată, se solicită fară costuri suplimentare:-lucrări de service, actualizări de funcţionalitate sau Securitate, asistenţă tehnică în remedierea problemelor identificate..