Obtinerea unei estimari a valorii de achizitie, preturi/serviciu, termene si conditii de executie si garantie, precum si orice recomandari, opinii si sugestii pentru “Instalaţie pentru transmiterea de date intre locomotiva LE 3400 kW modernizata si garnitura de vagoane din trenurile de călători,prin intermediul cuplelor cu 18 poli şi a nodului de bus de tren" .
Componenţa produsului:
- unitate centrală de comunicaţie ...
Obtinerea unei estimari a valorii de achizitie, preturi/serviciu, termene si conditii de executie si garantie, precum si orice recomandari, opinii si sugestii pentru “Instalaţie pentru transmiterea de date intre locomotiva LE 3400 kW modernizata si garnitura de vagoane din trenurile de călători,prin intermediul cuplelor cu 18 poli şi a nodului de bus de tren" .
Componenţa produsului:
- unitate centrală de comunicaţie şi procesare a datelor de tip nod de bus de tren ;
- display-uri in fiecare post de conduccere, cu afişare grafică -interfaţă om maşină (HMI);
- unitate de comunicaţie date în reţea – Ethernet Switch;
- cuple 18 poli- pe fiecare capat de locomotiva 2 bucati;
- ansamblu fişă-cablu-fişă cu 18 poli (pentru cazuri de defectare a fisei cu 18 poli de la vagon);
- alte echipamente necesare sistemului.
Cerinte functionale:
-instalaţia va fi compatibilă cu vagoanele de călători dotate cu sistem de deblocare selectivă şi nod de bus de tren capabil să transmită datele solicitate către locomotivă, vagoane aparţinând operatorului feroviar naţional SNTFC “CFR Calatori " – S.A.;".
- locomotiva va fi dotată la ambele capete cu câte două prize cu 18 poli, tip IRS 50558, pentru a permite conectarea cu fisele de pe capetele vagoanelor de călători;
- in caz de avarie (defectarea fisei cu 18 poli de la vagon sau a cuplei corespunzatoare de pe locomotiva), conectarea între cele două prize aflate pe aceeaşi parte a trenului, una de pe vagon si una pe locomotiva, se va face cu utilizarea unui ansamblu fişă-cablu-fişă cu 18 poli, care face parte din inventarul locomotivei;
- din postul de conducere activ al locomotivei se vor putea da comenzi de închidere centralizată a uşilor de acces in garnitura de vagoane;
- sistemul trebuie sa permita deblocarea selectiva a usilor dupa oprirea trenului (stanga/dreapta);
- sistemul trebuie sa permita in orice moment mecanicului sa verifice daca toate usile de acces in vagoanele garniturii de tren, sunt inchise verificandu-se starea “buclei verzi";
- sistemul va semnaliza optic şi acustic dacă o uşă de acces in vagon refuza inchiderea, semnalizand starea buclei verzi si vagonul/vagoanele cu defecte in confirmarea inchiderii usilor;
- sistemul trebuie sa permita ocolirea unei usi de acces in vagon care refuza confirmarea inchiderii, fiind restabilita posibilitatea de remorcare a trenului in conditii speciale (usa de vagon trebuie blocata de personalul insotitor si apoi bucla verde trebuie sa poata fi închisă de la postul de conducere activ al locomotivei, conform protocolului de avarie);
- sistemul trebuie sa permita darea de comenzi de aprindere/stingere iluminat vagoane, utilizand cuplele tip IRS 50558 cu 18 poli, din ambele posturi de conducere;
- sistemul trebuie sa permita inregistrarea evenimentelor cu marcă de timp mentionate, provenite de la vagoanele de călători din compunerea trenului;
- sistemul nu va permite punerea in regim de tractiune a locomotivei decat dupa confirmarea inchiderea tuturor usiilor de acces in vagoane.