Obiectivul principal al contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în volumele proiectului tehnic cu numărul 05 din 2023 întocmit de SC Thao Invest 2017 SRL şi anexele aferente şi include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare necesare pentru execuţia...
Obiectivul principal al contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în volumele proiectului tehnic cu numărul 05 din 2023 întocmit de SC Thao Invest 2017 SRL şi anexele aferente şi include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include, dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare.
Soluţia propusă în expertiza tehnică şi PT pentru obţinerea rezultatelor dorite prevede reabilitare şi modernizarea căilor de acces pietonal.. Astfel soluţia propusă este:
Traseul în plan
În plan se va păstra traseul existent al drumurilor publice, amenajat conform STAS 863-85 în STAS 10144/3-91, se va încerca respectarea cât mai strictă a acestor standarde pentru ca străzile şi drumul comunal să nu prezinte disconfort şi nesiguranţa pentru desfăşurarea circulaţiei.
Obiectivul de investiţie ce se doreşte a fi realizat face referire la strazile din Razoare ( strada 9 Mai 199,882 m; strada Viilor 300 m; strada 22 Decembrie 431,615 m; strada Mihai Voda 805,332 m), totalizând o lungime de 1 736,829 ml şi Drumul Comunal DC 107 cu 3 198,832ml.
Pentru Drumul Comuna DC 107 se propun anumite zone pentru a fii introduse limitatoare de viteză cum vor fii cele de la curbele:
curbele numărul 2, 3 şi 4 între km 0+120 - km 0+340; curbele numărul 9 şi 10, între km 0+620 - km 0+700; curba numărul 15 între km 1+280 - 1+420; curbele numărul 21 şi 22 între km 1+950 - 2+100; curba numărul 31 între km 2+975 - 3+060.
Având în vedere cele menţionate la realizarea racordării curbelor s-au folosit numai raze cu arc de cer fără a fi folosite clotoide acestea fiind imposibil de utilizat fără a se ieşi din limita de proprietate. Anumite curbe au lungimea arcului de cerc mică pentru a se putea încadra în limitele de proprietate.
Străzile de pe raza satului Răzoare, (9 Mai, Viilor, 22 Decembrie şi Mihai Vodă) au urmat traseul actual si corectarea pe cat posibil a curbelor.
Profilul longitudinal
In profil longitudinal, declivităţile longitudinale se vor racorda conform STAS 10144/3-91. Linia roşie se va stabili astfel încât sa se poată respecta punctele de cota obligata existenta, accesul la proprietăţi şi la străzile laterale.
La proiectarea liniei roşii s-au respectat prevederile STAS 863/85 în STAS 10144/2-91 avându-se în vedere în următoarele aspecte:
• evitarea declivităţilor cu valori sub cele minime pentru asigurarea scurgerii apelor pluviale;
• evitarea frângerii frecvente a liniei roşii;
• evitarea proiectării liniei roşii în palier pentru a asigura scurgerea apelor în lungul traseului;
• proiectarea liniei roşii ţine cont de soluţia proiectată pentru aducerea străzii la un stadiu optim de circulaţie în siguranţa atât pentru autovehicule cat şi pentru pietoni.
Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificate (daca acestea au fost primite in termen), cu 6 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.