“Furnizare, instalare si punere in functiune a 8 cofrete (panouri) de comandă pentru sirene electrice, care sa permită actionarea de la distanţă a acestora prin cel putin două medii de comunicare (linie telefonică dedicată - fibra optică/analogică, canal radio dedicat in banda VHF, reteaua de telefonie mobila GSM, internet comunicare criptată) si conectarea acestora la sistemul national de instiintare, avertizare si alarmar...
“Furnizare, instalare si punere in functiune a 8 cofrete (panouri) de comandă pentru sirene electrice, care sa permită actionarea de la distanţă a acestora prin cel putin două medii de comunicare (linie telefonică dedicată - fibra optică/analogică, canal radio dedicat in banda VHF, reteaua de telefonie mobila GSM, internet comunicare criptată) si conectarea acestora la sistemul national de instiintare, avertizare si alarmare".
Operatii necesare pentru derularea contractului:
1. Dezinstalarea (demontarea) cofretelor existente.
2. Furnizarea si instalarea(montarea) a 8 cofrete (panouri) de comandă pentru sirene electrice, care sa permită actionarea de la distanţă a acestora prin cel putin două medii de comunicare (linie telefonică dedicată - fibra optică/analogică, canal radio dedicat in banda VHF, reteaua de telefonie mobila GSM, internet comunicare criptată) si montarea acestora în locaţiile stabilite.
3. Conectarea (centralizarea) cofretelor de comandă propuse a fi achizitionate la centralele de alarmare existente; interconectarea si asigurarea compatibilităţii cu Sistemul national integrat de înştiinţare-avertizare-alarmare a populaţiei (conform cerintelor OMAI 1259/2005 pentru aprobarea Normelor privind organizare si asigurarea activităţii de înştiinţare, avertizare, prealarmare si alarmare în situaţii de protectie civilă si ale OMAI 886/2005 pentru aprobarea Normelor tehnice privind Sistemul national integrat de înştiinţare, avertizare si alarmare a populaţiei), pentru a putea fi actionate de la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Prahova si Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta – cerinţă obligatorie si eliminatorie.
4. Punerea in functiune a sistemului si instruirea personalului beneficiarului privind utilizarea echipamentelor.
Achizitorul nu detine limbajul de comunicaţie sau alte protocoale de comunicatie între echipamente si centralele de alarmare sau intre centralele de alarmare existente, procurarea acestora de la producatori fiind sarcina exclusivă a furnizorului.