Feedback
I.D.: 32676698

“Furnizare Ecograf Cardiac DOPPLER’’

Data publicarii
13.12.18 Exista 68.838 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Pretul estimativ:
310.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul de furnizare are ca obiect“Furnizare Ecograf Cardiac DOPPLER’’. Achizitia acestui produs se face pe baza referatului de necesitate nr.171/24.09.2018,inaintat de Medic primar sef sectie Cardiologie– Dr. Kurtinecz Melinda si aprobat de conducerea unitatii. Echipamentul Ecograf Cardiac DOPPLER se va livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in caietul de sarcini. Se va incheia un contract de furnizar...
Contractul de furnizare are ca obiect“Furnizare Ecograf Cardiac DOPPLER’’. Achizitia acestui produs se face pe baza referatului de necesitate nr.171/24.09.2018,inaintat de Medic primar sef sectie Cardiologie– Dr. Kurtinecz Melinda si aprobat de conducerea unitatii. Echipamentul Ecograf Cardiac DOPPLER se va livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in caietul de sarcini. Se va incheia un contract de furnizare pentru o perioada de 12 luni de la data semnarii lui. Termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare va fi in a 3 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor conform art.160 coroborat cu art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 6 zile. Echipamentul Ecograf Cardiac DOPPLER care face obiectul licitatie este absolut necesar pentru desfasurarea activitatii de diagnostic, supraveghere si tratement a pacientilor internati pe sectia Cardiologie dar si pentru evaluarea altor categorii de pacienti internati in alte sectii ale spitalului. Autoritatea contractanta utilizeaza modalitati speciale de atribuire a contractului, respectiv se va incheia un contract de furnizare conform art.9 alin.(3) din HG 395/2016, iar ulterior se va emite o comanda ferma pentru furnizarea echipamentului. Cantitatea contractului se regaseste in : anexa la strategie si Anexa 1 la caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu